شناسهٔ خبر: 27509793 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر خبر داد:

برگزاری آیین بازسازی غدیر با شعار "ولایت، محور وحدت اسلام" در سراسر کشور

حوزه/ امروز در سراسر کشور حتی در میان اهل سنت نیز آیین بازسازی غدیر وجود دارد و آن‌ها نیز در این مسیر نقش تأثیرگذاری دارند؛ امسال این مراسم با شعار «ولایت، محور وحدت اسلام» انجام می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه، حسین ظریف منش ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیر با تولیت آستان حضرت معصومه(س) و امام جمعه قم در سالن محراب حرم مطهر گفت: امسال برای نهمین سال، این واقعه بزرگ در شهرهای مختلف کشور بازسازی می‌شود.
وی با اشاره به فعالیت بنیاد بین‌المللی غدیر در تمامی استان‌های کشور گفت: در سال گذشته علاوه بر استان‌های کشور، در 400 شهرستان نیز دفاتر نمایندگی بنیاد غدیر گسترش یافت.
مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر افزود: بنیاد بین‌المللی غدیر در 17 سال فعالیت خود کارهای ارزشمند ترویجی و معرفتی انجام داده تا فلسفه غدیر در میان مردم تبیین گردد.
وی با اشاره به فعالیت‌های بنیاد بین‌المللی غدیر در سال جاری گفت: امسال 10 همایش از سوی بنیاد غدیر برگزار می‌شود که بخشی از آن در فاصله بین عید قربان تا غدیر و بخشی از آن‌ها نیز در طی سال انجام خواهد شد تا فعالیت‌های این بنیاد به ایام خاصی از سال محدود نباشد.
ظریف منش ادامه داد: امسال در عید سعید غدیر 110 کاروان شادی در کشور به راه می‌افتد؛ همچنین ایستگاه‌های صلواتی در مسیر کاروان‌ها از مردم پذیرایی می‌کنند.
وی با ضروری دانستن تجلیل از سادات در ایام عید غدیر گفت: در این ایام، در کنار تجلیل از سادات، ویژه‌برنامه بزرگداشت شهدای سادات کشور در دستور کار قرار دارد. این مراسم در تهران در راستای تجلیل از 2500 شهید سید این استان انجام می‌گردد.
مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر در ادامه با اشاره به برگزاری آیین بازسازی واقعه غدیر در شهرهای مختلف کشور گفت: بازسازی غدیر فرصتی برای معرفی حضرت علی علیه‌السلام و مقام ولایت است که زمینه‌ای ایجاد می‌کند تا مردم با این واقعه بزرگ هرچه بیشتر آشنا شوند.
وی با اشاره به آغاز این مراسم از قم خاطرنشان کرد: امروز در سراسر کشور حتی در میان اهل سنت نیز آیین بازسازی غدیر وجود دارد و آن‌ها نیز در این مسیر نقش تأثیرگذاری دارند؛ امسال این مراسم با شعار «ولایت، محور وحدت اسلام» انجام می‌گیرد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

 

نظر شما