شناسهٔ خبر: 27508961 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مهاجرت از مردم به ادارات سرایت کرد/ کوچ اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سیروان

اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شهرستان سیروان خواهد رفت و از این پس بعنوان یک نمایندگی فعالیت خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ایلام بیدار ، چند سال از ارتقای سیروان به شهرستان می گذرد اما همچنان این شهرستان با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند که ماحصل و نتیجه این مشکلات مهاجرت مردم از این شهرستان بوده است.

هر بخش بعد از ارتقاء به شهرستان، ادارات مربوطه در آن مستقر می شوند و مردم آن منطقه شاهد رونق و رشد آن در زمینه های مختلف هستند؛ اما این رویه در شهرستان سیروان بر عکس بوده و بجای اینکه ادارات و نهادها یک به یک به شهرستان آورده شوند، پس از چند سال یک به یک آن اداره تعطیل و جای خود را به نمایندگی آن هم با یک نفر کارمند خواهد داد.

عصر امروز(شنبه) در پی تعطیلی اداره کار و رفاه اجتماعی و جویا شدن علت آن، مشخص شد که اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سیروان تعطیل خواهد شد.
بر اساس گفته یک منبع آگاه، حتی سرپرست فرمانداری سیروان که به تازگی عهده دار این منصب شده است در جریان این امر قرار دارد و جای سوال دارد چرا اقدامی برای ممانعت از این امر نشده است.
گفتنی است دو سال قبل هم، مدیریت مخابرات شهرستان به نمایندگی مخابرات(زیرمجموعه مدیریت چرداول) تبدیل شد و اکنون نوبت گرفتن نمایندگی اداره تعاون و شاید روزهای آتی ادارات دیگر از این شهرستان است.

با این حال مردم سیروان همچنان منتظر خواهند بود تا ببینند آیا مسئولین در این زمینه اقدامی خواهند کرد یا همانند گذشته شاهد کم کاری های از سوی مسئولان شهرستان و استان خواهند بود.

 

انتهای پیام/

 

 
 

 

نظر شما