برگزاري کارگاه آموزشي بيمه هاي عمر و پس انداز بيمه آسيا
صاحبخبر - به گزارش خبرگزاري آريا، بهروز ناظمي، عضو هيأت مديره بيمه آسيادر سخناني با اشاره به اهميت جايگاه بيمه هاي زندگي در صنعت بيمه کشور گفت: بيمه آسيا براي پيشبرد توسعه بيمه هاي زندگي مصمم است . عضو هيأت مديره بيمه آسيا فروش و آموزش فروش بيمه هاي زندگي را يکي از ارکان اين حوزه دانست و اظهار داشت: شرکت بيمه آسيا آمادگي آن را دارد که در يک بازه زماني نسبت به آماده سازي تغيير ساختار صدور بيمه هاي زندگي اقدام کند. بهروز ناظمي با تأکيد بر قابليت فروش بيمه نامه هاي زندگي، بيان داشت: داشتن دانش بيمه اي به ويژه در حوزه بيمه هاي زندگي، کسب مهارت در فروش اين نوع از بيمه نامه ها و صداقت، بستر بسيار مناسبي را براي عرضه و فروش بيمه هاي زندگي فراهم مي سازد. وي با اظهار اميدواري نسبت به تأسيس اولين شرکت تخصصي بيمه هاي زندگي توسط بيمه آسيا، گفت: صنعت بيمه کشور به سمتي ميرودکه ميبايست بيمه نامه ها به صورت تخصصي به بيمه گذاران عرضه شود. عضوهيات مديره بيمه آسيا با اشاره به نقدينگي جامعه، اظهار داشت: ما بايد هنر جذب مردم و سوق دادن نقدينگي آنان به سمت بيمه هاي زندگي را داشته باشيم. بايد به دانش و مهارت خود بيافزاييم تا بتوانيم در بازار رقابتي صنعت بيمه فعاليت کنيم. مهدي شريفي، معاون مديرعامل بيمه آسيا در بيمه هاي اشخاص و مسئوليت در سخناني با اشاره به اينکه فروش بيمه هاي عمر و پس انداز در بيمه آسيا، فروش کيفي بوده است،گفت:درحال حاضر بيمه اتومبيل، پايه فعاليت در شرکت هاي بيمه است. توسعه بيمه هاي زندگي در گرو تغيير نگاه مسئولان از بيمه اتومبيل محور به بيمه هاي زندگي محور است که بايد به صورت جدي به آن پرداخت. مهدي شريفي تشکيل دپارتمان بيمه هاي زندگي را يک اولويت بسيار مهم در بيمه آسيا دانست و بيان داشت: براي برجسته کردن برند بيمه آسيا بايد سرمايه گذاري ويژه اي در بيمه هاي زندگي انجام شود. معاون مديرعامل بيمه آسيا در بيمه هاي اشخاص و مسئوليت با اشاره به اين موضوع که آموزش شاخصه مهم در توسعه و پيشرفت شرکتهاي بيمه است، گفت: بايد آموزش به صورت جدي در بيمه آسيا نهادينه و بيمه هاي زندگي به شکلي کاملا محسوس در تقويم آموزشي گنجانده شود. حسين حسيني، معاون بازاريابي و شبکه فروش بيمه آسيا آخرين سخنران اين کارگاه با اشاره به جايگاه مهم شبکه فروش ، گفت: فروش بيمه نامه هاي عمر در مقايسه با ساير بيمه نامه ها بسيار زمان بر و مشکل است و بر همين اساس بايد از تکنيک هاي متنوعي براي عرضه آن استفاده کرد. معاون بازاريابي و شبکه فروش بيمه آسيا با تأکيد بر اين موضوع که فروش بيمه نامه هاي عمر بر صداقت استوار است، اظهار داشت: براي فروش بيمه نامه هاي عمر بايد از ابزارهاي حوزه هايي چون روانشناسي و تکنيک هاي بدن بهره برد تا بتوان مخاطب را براي خريد بيمه نامه قانع کرد. حسين حسيني با تصريح تشخيص مشکلات در تمامي مراحل فروش بيمه نامه، گفت: در مرحله اول ميبايست راهکارها و راه حل ها را پيدا کرد و در مرحله دوم کار را به افراد توانمندي سپرد که جسارت و جرأت انجام کار را داشته باشند. احمد سربخشيان مدير بيمه هاي عمر و پس انداز بيمه آسيا در ابتداي کارگاه آموزشي بيمه هاي عمر و پس انداز بيمه آسيا با ارائه گزارش اجمالي از فعاليت هاي انجام شده و برنامه آتي، گفت: رشد بيمه هاي زندگي بيمه آسيا در چهار ماهه نخست سال 1397 با ميانگين رشد آن در صنعت بيمه برابر است. مدير بيمه هاي عمر و پس انداز بيمه آسيا با اشاره به اينکه بيمه نامه عمر و پس انداز يک بيمه نامه انتخابي است، اظهار داشت: امروز زمان بسيار مناسب فروش بيمه نامه عمر و پس انداز با مزيت هاي منحصر بفردي که نسبت به ساير نهادهاي مالي دارد، است و نبايد از آن غفلت کرد. احمد سربخشيان در ادامه با تصريح ويژگي هاي بيمه هاي عمر و پس انداز، بيان داشت: فروش مناسب بيمه نامه هاي عمر و پس انداز در گرو همکاري نزديک فناوري اطلاعات و حوزه مالي است که در کنار هم ارکان فروش ايده ال اين نوع بيمه نامه ها را تشکيل ميدهند. کارگاه آموزشي بيمه هاي عمر و پس انداز بيمه آسيا ويژه کارشناسان و نمايندگان شعب استان تهران با حضور اعضاي هيأت مديره، معاونان مديرعامل، مديران و روساي شعب و نمايندگان استان تهران در سالن اجتماعات بيمه آسيا برگزار شد. -->∎
نظر شما