شناسهٔ خبر: 27507252 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

برگزاري کارگاه آموزشي بيمه هاي عمر و پس انداز بيمه آسيا

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري آريا، بهروز ناظمي، عضو هيأت مديره بيمه ­آسيادر سخناني با اشاره به اهميت جايگاه بيمه ­هاي زندگي در صنعت بيمه کشور گفت: بيمه ­آسيا براي پيشبرد توسعه بيمه ­هاي زندگي مصمم است . عضو هيأت مديره بيمه ­آسيا فروش و آموزش فروش بيمه ­هاي زندگي را يکي از ارکان اين حوزه دانست و اظهار داشت: شرکت بيمه ­آسيا آمادگي آن را دارد که در يک بازه زماني نسبت به آماده­ سازي تغيير ساختار صدور بيمه­ هاي زندگي اقدام کند. بهروز ناظمي با تأکيد بر قابليت فروش بيمه ­نامه ­هاي زندگي، بيان داشت: داشتن دانش بيمه­ اي به ويژه در حوزه بيمه ­هاي زندگي، کسب مهارت در فروش اين نوع از بيمه ­نامه ­ها و صداقت، بستر بسيار مناسبي را براي عرضه و فروش بيمه­ هاي زندگي فراهم مي­ سازد. وي با اظهار اميدواري نسبت به تأسيس اولين شرکت تخصصي بيمه­ هاي زندگي توسط بيمه­ آسيا، گفت: صنعت بيمه کشور به سمتي مي­رودکه مي­بايست بيمه ­نامه­ ها به صورت تخصصي به بيمه ­گذاران عرضه شود. عضوهيات مديره بيمه آسيا با اشاره به نقدينگي جامعه، اظهار داشت: ما بايد هنر جذب مردم و سوق­ دادن نقدينگي آنان به سمت بيمه ­هاي زندگي را داشته باشيم. بايد به دانش و مهارت خود بيافزاييم تا بتوانيم در بازار رقابتي صنعت بيمه فعاليت کنيم. مهدي شريفي، معاون مديرعامل بيمه­ آسيا در بيمه هاي اشخاص و مسئوليت در سخناني با اشاره به اينکه فروش بيمه ­هاي عمر و پس ­انداز در بيمه ­آسيا، فروش کيفي بوده است،گفت:درحال حاضر بيمه اتومبيل، پايه فعاليت در شرکت هاي بيمه است. توسعه بيمه­ هاي زندگي در گرو تغيير نگاه مسئولان از بيمه اتومبيل محور به بيمه­ هاي زندگي محور است که بايد به صورت جدي به آن پرداخت. مهدي شريفي تشکيل دپارتمان بيمه­ هاي زندگي را يک اولويت بسيار مهم در بيمه ­آسيا دانست و بيان داشت: براي برجسته ­کردن برند بيمه ­آسيا بايد سرمايه ­گذاري ويژه ­اي در بيمه ­هاي زندگي انجام شود. معاون مديرعامل بيمه آسيا در بيمه ­هاي اشخاص و مسئوليت با اشاره به اين موضوع که آموزش شاخصه مهم در توسعه و پيشرفت شرکت­هاي بيمه است، گفت: بايد آموزش به صورت جدي در بيمه­ آسيا نهادينه و بيمه هاي زندگي به شکلي کاملا محسوس در تقويم آموزشي گنجانده شود. حسين حسيني، معاون بازاريابي و شبکه فروش بيمه ­آسيا آخرين سخنران اين کارگاه با اشاره به جايگاه مهم شبکه فروش ، گفت: فروش بيمه ­نامه ­هاي عمر در مقايسه با ساير بيمه ­نامه ها بسيار زمان­ بر و مشکل است و بر همين اساس بايد از تکنيک ­هاي متنوعي براي عرضه آن استفاده کرد. معاون بازاريابي و شبکه فروش بيمه ­آسيا با تأکيد بر اين موضوع که فروش بيمه ­نامه­ هاي عمر بر صداقت استوار است، اظهار داشت: براي فروش بيمه ­نامه ­هاي عمر بايد از ابزارهاي حوزه ­هايي چون روان­شناسي و تکنيک ­هاي بدن بهره برد تا بتوان مخاطب را براي خريد بيمه­ نامه قانع کرد. حسين حسيني با تصريح تشخيص مشکلات در تمامي مراحل فروش بيمه ­نامه، گفت: در مرحله اول مي­بايست راهکارها و راه­ حل ­ها را پيدا کرد و در مرحله دوم کار را به افراد توانمندي سپرد که جسارت و جرأت انجام کار را داشته باشند. احمد سربخشيان مدير بيمه­ هاي عمر و پس ­انداز بيمه ­آسيا در ابتداي کارگاه آموزشي بيمه­ هاي عمر و پس ­انداز بيمه ­آسيا با ارائه گزارش اجمالي از فعاليت ­هاي انجام شده و برنامه آتي، گفت: رشد بيمه ­هاي زندگي بيمه ­آسيا در چهار ماهه نخست سال 1397 با ميانگين رشد آن در صنعت بيمه برابر است. مدير بيمه­ هاي عمر و پس ­انداز بيمه ­آسيا با اشاره به اينکه بيمه ­نامه عمر و پس­ انداز يک بيمه ­نامه انتخابي است، اظهار داشت: امروز زمان بسيار مناسب فروش بيمه ­نامه عمر و پس ­انداز با مزيت ­هاي منحصر بفردي که نسبت به ساير نهادهاي مالي دارد، است و نبايد از آن غفلت کرد. احمد سربخشيان در ادامه با تصريح ويژگي­ هاي بيمه­ هاي عمر و پس ­انداز، بيان داشت: فروش مناسب بيمه ­نامه ­هاي عمر و پس­ انداز در گرو همکاري نزديک فناوري اطلاعات و حوزه مالي است که در کنار هم ارکان فروش ايده­ ال اين نوع بيمه­ نامه ­ها را تشکيل مي­دهند. کارگاه آموزشي بيمه ­هاي عمر و پس ­انداز بيمه ­آسيا ويژه کارشناسان و نمايندگان شعب استان تهران با حضور اعضاي هيأت مديره، معاونان مديرعامل، مديران و روساي شعب و نمايندگان استان تهران در سالن اجتماعات بيمه ­آسيا برگزار شد. -->

نظر شما