شناسهٔ خبر: 27506166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس پلیس امنیت عمومی استان ایلام خبر داد:

کشف ۳ انبار کالای احتکار شده در ایلام

ایلام-رئیس پلیس امنیت عمومی استان ایلام از کشف سه انبار کالای احتکار شده در ایلام خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ امیر همتی اظهار داشت:در راستای تشدید مبارزه با کالای قاچاق و کشف انبار های احتکار در سطح استان، این پلیس با محوریت اداره نظارت بر اماکن عمومی و همراهی گشت تعزیرات ،تعداد سه انبار احتکار لوازم خانگی و مواد دامی را پس از انجام کار اطلاعاتی در شهر ایلام کشف کردند.

وی افزود: در بازدید های به عمل آمده از انبار های فوق تعداد ۶۰ دستگاه کولر اسپیلت گازی ، ۴۴ هزار و ۷۵۰ کیلو کنسانتره دامی ، ۶۰۰قوطی مواد ویتامینه دامی، کشف و ضبط شد و نسبت به پلمب آنان اقدام و متصدیان به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام تصریح کرد:. پلیس امنیت عمومی با محوریت اداره اماکن به صورت مستمر با اجرای طرح ها و گشت های مشترک با دیگر سازمان ها، نظارت بیشتری بر صنوف خواهد داشت و با صنوفی که اقدام به عرضه اجناس قاچاق و احتکار مایحتاج مردم می کنند برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

سرهنگ امیر همتی در خاتمه اظهار داشت ،از آنجائیکه رعایت ضوابط عمومی و اختصاصی صنوف خصوصاً بر همه اصناف واجب بوده و تذکرات لازم به اصناف داده شده است و از همشهریان عزیز تقاضا می شود در صورت اطلاع از هرگونه تخلف صنفی مراتب را به شماره ۰۸۴۲۱۸۲۲۱۲ اعلام کنند.

نظر شما