شناسهٔ خبر: 27504694 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار کرمانشاه:

منطقه ویژه اقتصادی اسلام‌آباد غرب پیشرفت خوبی دارد

کرمانشاه_ استاندار کرمانشاه گفت: منطقه ویژه اسلام‌آباد از پیشرفت خوبی نسبت به گذشته برخوردار شده است و به تازگی چند سرمایه گذار برای فعالیت اقتصادی در این مجموعه اعلام آمادگی کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند امروز یکشنبه در پایان سفر به اسلام‌آباد غرب و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروگاه ۱۰۰۰ مگاواتی فراب با ظرفیت اشتغال زایی ۶۵۰ نفر در دست اجراست که فاز یک این نیروگاه تا اسفندماه راه اندازی می شود.

وی افزود: این واحد مشکلاتی در حوزه ارز تخصیصی و سوخت دارد که تلاش می کنیم با رایزنی این مشکلات را حل و فصل کنیم.

استاندار کرمانشاه کاشی کاژه را از جمله واحد های تولیدی خوب و فعال اسلام آباد دانست و تصریح کرد: این مجموعه با مشکلاتی در حوزه مالی و استمهال تسهیلات روبرو است که موضوع رفع این مشکلات در دست پیگیری قرار دارد.‌

وی بیان داشت: مجموعه شیر مانیزان از یک بازار خوب صادراتی برخورار است ولی متاسفانه به دلیل برخی مشکلات و تحریم‌های ماه‌های اخیر این مجموعه فعلا با ۲۵ درصد ظرفیت کار می‌کند.

بازوند تصریح کرد: بازار عراق بستر مناسبی برای صادرات واحدهای صنعتی اسلام‌آباد غرب است و کارخانه هایی مانند مانیزان و کاشی کاژه از این فرصت به خوبی استفاده کرده اند.

وی گفت: منطقه ویژه اسلام‌آباد از پیشرفت خوبی نسبت به گذشته برخوردار شده است و به تازگی چند سرمایه گذار برای فعالیت اقتصادی در این مجموعه اعلام آمادگی کرده اند.

استاندار کرمانشاه افزود: برخی از واحدهای صنعتی اسلام آباد در زلزله آسیب دیده اند که تلاش می کنیم در چهارچوب قانون از امکان معافیت های تسهیلاتی برای آن ها استفاده کنیم.

نظر شما