شناسهٔ خبر: 27504654 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اصفهانیان: داوران در دو دیدار هفته چهارم اشتباهات تاثیر‌گذار داشتند

R7878/P1015135/S3,27/CT12

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد که داوران در هفته چهارم لیگ برتر در دو دیدار اشتباه تاثیرگذار داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان گفت: درباره عملکرد داوران در هفته چهارم لیگ برتر, گروه آنالیز داوری متشکل از رضا غیاثی و حسین عسگری امروز تشکیل جلسه داد و فیلم بازی‌ها را به همراه گزارش ناظران بازبینی و بررسی کردیم.

وی عنوان کرد: هیئت بازبینی با توجه به گزارش ناظران و فیلم بازی‌ها، تمام صحنه‌ها را ارزیابی کرد و در نهایت داوران ما در دو بازی اشتباهات تاثیرگذار داشتند. در دربی خوزستان متاسفانه داور بازی باید 2 خطای پنالتی به سود صنعت نفت آبادان و یک خطای پنالتی برای تیم استقلال خوزستان اعلام می‌کرد.

اصفهانیان افزود: در دیدار نساجی مازندران و فولاد خوزستان، داور به اشتباه یک پنالتی به سود فولاد خوزستان اعلام کرد، که این خطا پنالتی نبود و متاسفانه داور به اشتباه اعلام پنالتی کرده است.

رئیس کمیته داوران درباره اظهارنظر مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: تصمیم داور مبنی بر اخراج بازیکن ذوب‌آهن کاملاً درست و صحیح بوده است و اینکه داور می‌بایست یک پنالتی به نفع تیم سپاهان می‌گرفت. با توجه به اینکه برخی از کارشناس داوری معتقدند که محسن مسلمان خطا نکرده و گل بعد از این خطا به ثمر رسیده است، بعد از آنالیز کاملاً مشخص شد که تصمیم داور درست بوده است.

وی افزود: تمام مسابقات توسط تیم آنالیز کمیته داوران بررسی و به دقت آنالیز می‌شود و  اگر داوری اشتباه قضاوت کرده است، طبق آیین‌نامه با داوران رفتار خواهیم کرد. ما سعی می‌کنیم با تذکر و راهنمایی های لازم اشتباهات را تقلیل دهیم و نقاط قوت را افزایش دهیم تا در قضاوت‌های بعدی داوران عملکرد بهتری داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما