شناسهٔ خبر: 27503785 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هر دپوی کالایی به منزله احتکار نیست

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه دپوی هر کالایی الزاماً به معنای احتکار نیست، اعلام کرد: هر کالای احتکار شده ای را پس از کشف، بلافاصله در بازار توزیع می کنیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد علی اسفنانی در مصاحبه با برنامه "رویداد" رادیو گفت و گو، با تاکید بر اینکه مجموعه تعزیرات حکومتی در هر استانی زیر نظر دادگستری آن استان فعالیت می‌کند، افزود: در قانون امور صنفی تاکید شده است دپوی کالایی، احتکار محسوب می‌شود که وزارت صنعت، معدن و تجارت آن را به عنوان کالای اساسی قلمداد کرده و دستور به توزیع آن در بازار داده باشد بنابراین الزاما ما هر دپوی کالایی را احتکار نمی‌دانیم.
وی با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی در ستاد مبارزه با احتکار و اختفای کالا حضور و در این ارتباط با وزارت صنعت معدن و تجارت همکاری خوبی دارد، تصریح کرد: اگر از سوی هر نهاد و یا شخصی، گزارش احتکار کالا‌های اساسی به سازمان تعزیرات ارسال شود، این سازمان موضوع را بلافاصله بررسی می‌کند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: اگر اقلام دپو شده مشمول کالا‌های احتکاری باشد، بلافاصله مکان احتکار کالا پلمب می‌شود و دستور رسیدگی قضایی به موضوع صادر می‌شود و کالا‌های دپو شده در سطح بازار توزیع می‌شوند.
 
 
 

نظر شما