شناسهٔ خبر: 27503088 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با معرفی نفرات و آثار برتر؛

جشنواره منطقه‌ای سینمای جوانان ایران در مشگین‌شهر خاتمه یافت

اردبیل - شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوانان ایران با معرفی نفرات و آثار برتر در شهرستان مشگین شهر استان اردبیل خاتمه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، این جشنواره با حضور ۲۰۰ هنرمند در سه بخش فیلم، عکس و فیلم نامه برگزار شد و برگزیدگان به جشنواره بین المللی فیلم کوتاه که آبان ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد، راه یافتند.

براین اساس در بخش فیلمنامه رضا مویدی عراقی برای فیلمنامه مرز از لاهیجان، در بخش تک عکس علیرضا رحمانی از تاکستان، در بخش بهترین مجموعه عکس محمود بازدار برای عکس های حیاط یک اجتماع از مشهد، در بخش تصویر برداری عارف نامور برای تصویربرداری فیلم تجربی زندگی از قزوین، در بخش تدوین عماد خدابخش برای فیلم داستانی آدم پران از قزوین، در بخش صدا جاوید حسینی و حسن قورچیان برای صدابرداری و صداگذاری فیلم داستانی بازگشت از رشت، در بخش پویا نمایی جعفر صیادی برای فیلم درون یک چارچوب از زنجان، در بخش فیلم مستند دلاور روستائیان برای فیلم فیکا وفیدان از قزوین، در بخش فیلم تجربی محسن مهری دوریی برای فیلم زندگی از قزوین و در بخش فیلم داستانی امیررضا جلالیان برای فیلم آدم پران از قزوین به عنوان هنرمندان برتر معرفی شدند.

همچنین هیئت دواران جایزه بزرگ جشنواره و تندیس جشنواره را مشترکا به معین تک روستا و علیرضا رحیم زاده برای فیلم زندگی از قزوین اهدا کرد.

گفتنی است از مجموع دو هزارو ۷۵ اثر ارسالی به دبیر خانه جشنواره ۵۲ فیلم در چهار بخش پویا نمایی، داستانی، مستند و تجربی ۱۸ فیلمنامه ۴۷ تک عکس و پنج مجموعه عکس پنج تایی به بخش مسابقه راه یافته بودند.

نظر شما