شناسهٔ خبر: 27502875 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

8 اثر نمایشی به بخش مسابقه جشنواره تئاتر رضوی راه یافت

بجنورد- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: هیات انتخاب آثار سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی پس از مشاهده 41 متن نمایشی، هشت نمایش را برای رقابت در بخش مسابقه این جشنواره معرفی کردند.

صاحب‌خبر -

حسین فرخنده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هیات انتخاب آثار سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی متشکل از نادر برهانی‌مرند، افشین خورشید باختری وعلی عابدی، پس از مشاهده آثار متقاضی در این بخش، هشت نمایش را برای رقابت به دبیرخانه جشنواره سراسری تئاتر رضوی اعلام کردند.
دبیر سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی افزود: نمایش « آلاء » به کارگردانی محمدرضا شاه مردی از قم، نمایش «روزهای گل سرخ» به کارگردانی بهاره کریم زاده از تهران، نمایش «ماه برترک اسب پیر» به کارگردانی غریب منوچهری از اردبیل، ونمایش«پلاک 8» به کارگردانی سعید آقایی خراسان شمالی از جمله نمایش های منتخب برای رقابت در جشنواره تئاتر رضوی هستند.
وی گفت: نمایش « جاده ی کناره » به کارگردانی محمد حسن زاده از خراسان رضوی،نمایش «سال گذشته در حرم» به کارگردانی مسعود احمدی از فارس، نمایش«... درباران آمد» به کارگردانی اصغر گروسی از فارس و نمایش «سنگ بست» به کارگردانی رضا خدادادبیگی از سیستان و بلوچستان را از دیگر نمایش های منتخب برای رقابت در جشنواره تئاتر رضوی هستند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی هفتم تا نهم شهریور ماه در بجنورد، مرکز خراسان شمالی برگزار می‌شود.
بجنورد برای هشتمین بار، جشنواره تئاتر رضوی را میزبانی می کند.
7185/ 6042

نظر شما