شناسهٔ خبر: 27502537 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان:

کشف ۱.۵ تن مواد مخدر در هرمزگان

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف یک تن و 422 کیلو انواع مواد افیونی طی 72ساعت گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ عباسعلی بهدانی فرد، جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان در جنع اصحاب رسانه اظهار کرد: در راستای اجرای طرح های پاکسازی و به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ، به مدت 72ساعت طرح تشدید پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان های میناب،حاجی آباد و بندرخمیر اجرا شد.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: مأموران در این مدت ضمن متوقف کردن 8 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل مواد مخدر، موفق به کشف یک تن و 383 کیلو ماده مخدر تریاک، 36 کیلو ماه مخدر حشیش و سه کیلو گرم هروئین شدند.

بهدانی فرد با اشاره به اخذ مجوزهای قضائی جهت بازرسی از منزل و مخفیگاه سوداگران، تصریح کرد: در این طرح با تلاش مأموران طی پاکسازی محله های آلوده و جرم خیز، 55 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، امنیت را حق قانونی شهروندان دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت نیروی انتظامی در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما