شناسهٔ خبر: 27501778 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بازی‌های روز آخر همزمان هستند

استیلی: برای صدرنشینی نظر کرانچار مهم است

تیم ملی امید ایران برای بازی حساس سومش برابر میانمار امروز آخرین تمرینش را برگزار می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش" ورزش سه" تیم ملی امید ایران بعد از برد پرگل برابر کره شمالی حالا با شرایط برابر با تیم ملی عربستان یکی از شانس های اصلی صعود به عنوان صدرنشین است.

حمید استیلی مدیرتیم ملی امید ایران درباره شرایط اینروزهای تیم ملی امید ایران گفت:« در حال حاضر تیم شرایط خیلی خوبی دارد و بچه ها برای بازی سوم مقابل میانمار آماده می شوند.» او درباره دشواری های بازی با میانمار هم گفت:« میانمار تیم خوبی است و از طرفی هم بازی ما با عربستان همزمان است. این ها کار را برای ما سخت می کند اما تیم با برنامه هایی که کادرفنی خواهد داشت برای موفقیت به زمین خواهد رفت.»


استیلی همچنین اضافه کرد:« شرایط تیم ما خوب است خیلی خوب تمرین می کنیم و امروز هم آخرین جلسه تمرینی مان را قبل از بازی برگزار می کنیم. البته مشکلاتی هم وجود دارد. معمولا یک تیم باید آخرین تمرینش را در زمین مسابقه برگزار کند اما اینجا این اجازه را نمی دهند. از طرفی مسافت محل تمرین ما تا محل اسکانمان خیلی زیاد است و این برایمان مشکل ساز شده است. مشکلاتی هم در برنامه ریزی هست، ما بعد از بازی اولمان برابر عربستان تنها یک روز استراحت کردیم و 48 ساعت بین بازی اول و دوممان فاصله بود ضمن اینکه هر سه بازی ما در ساعت 4 بعدازظهر است که ساعتی بسیار گرم است.»


مدیرتیم ملی امید و کاپیتان سابق تیم ملی ایران همچنین در این رابطه که آیا به خاطر بازی های مرحله بعدی دوم شدن در گروه را ترجیح می دهند گفت:« اینها مسایلی است که کادرفنی باید تصمیم بگیرد. قطعا در این رابطه با آقای کرانچار صحبت می کنیم تا ببینیم ایشان چه برنامه ای دارد. البته بازی ما در روز آخر همزمان است اما با این حال باید ببینیم کادرفنی با توجه به شرایط دیگر گروه ها چه برنامه ای دارد.»


حمید استیلی در پایان درباره تیم های مدعی این دوره از رقابت ها گفت:« ازبکستان، چین و کره تیم های بسیار خوبی در این دوره هستند.»

نظر شما