شناسهٔ خبر: 27501446 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرهاد رهبر از دانشگاه آزاد رفت/ طهرانچی سرپرست شد

جلسه فوق‌العاده و فوری هیات‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور علی‌اکبر ولایتی تشکیل شد و با تصمیم اعضاء فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی عزل شد. در این جلسه، طهرانچی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان: جلسه فوق‌العاده و فوری هیات‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور علی‌اکبر ولایتی تشکیل شد و با تصمیم اعضاء فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی عزل شد.

تهرانچی با تصمیم هیأت امنای دانشگاه به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد.

طهرانچی متولد سال 1344 رئیس سابق دانشگاه شهید بهشتی و استاد فیزیک این دانشگاه است. وی دوره کارشناسی و کارشناسی‌ارشد را در دانشگاه شهید بهشتی و دوره دکتری را نیز در دانشگاه فیزیک تکنولوژی مسکو طی کرد.

طهرانچی پس از گذراندن دوره‌های استادیاری و دانشیاری در دانشگاه شهید بهشتی در سال 1385  به کسب درجه استادی نائل شد. وی  عضو وابسته پژوهشکده لیزر و پلاسما است و در سال 91 به‌عنوان استاد نمونهٔ کشوری انتخاب شد.

طهرانچی در سال 92 به‌پیشنهاد ولایتی و با حکم مرحوم  هاشمی‌رفسنجانی به‌عنوان معاون علمی و فناوری مرکز تحقیقات استراتژیک منصوب شد و هم‌اکنون مشاور رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پژوهش‌های علمی و فناوری و عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی است.

نظر شما