شناسهٔ خبر: 27501356 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آلیا در گفت‌وگو با فارس:

۲۸ مرداد گواه روشنی بر اثبات بدعهدی و بی اعتمادی به آمریکاست/ برخی با پیشنهاد مذاکره ترامپ قند در دلشان آب می‌شود

دبیرکل حزب زنان انقلاب اسلامی گفت: کودتای ۲۸ مرداد گواه روشنی بر اثبات بدعهدی و بی‌اعتمادی به آمریکاست و استقبال برخی‌ها در داخل از پیشنهاد مذاکره مجدد ترامپ نهایت وادادگی است.

صاحب‌خبر -

فاطمه آلیا دبیرکل حزب زنان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، در مورد مذاکره بدون پیش‌شرط رئیس‌جمهور آمریکا با ایران گفت: حافظه تاریخی ملت ما به خوبی گواه می‌دهد که رفتار هژمونتیک آمریکا با ما در دولت‌های مختلف در روحیه استکباری قبل و بعد از برجام نیز وجود داشته است. 

وی افزود: متأسفانه برخی‌ها در داخل با پیشنهاد مجدد مذاکره آمریکا قند در دلشان آب شده است و رابطه با آمریکا را کلید سعادت می‌دانند و می‌خواهند حافظه تاریخی ملت ایران را با تبلیغات و پروپاگاندا خنثی کنند، بنابراین این نهایت وادادگی است. 

آلیا خاطرنشان کرد: برخی‌ها حاضرند به هر بهایی با آمریکا رابطه داشته باشند و با عشوه‌گری‌های آمریکا نیز عنان از دست خود می‌دهند، متأسفانه این غرب‌زدگی و غرب‌گرایی در این طیف از افراد به گونه‌ای غالب شده که نه زندگی نسل آینده را درنظر می‌گیرند و نه حاضرند از تاریخ درس بگیرند. 

دبیرکل حزب زنان انقلاب اسلامی تأکید کرد: دلشیفتگان به غرب و آمریکا سرشان را زیر برف نکنند و ببینند که آمریکا امروز با کره شمالی چه می‌کند، آیا آن همه تبلیغ و نمایش توانسته کره شمالی را به خواسته‌هایش برساند؟ 

آلیا با اشاره به کودتای ۲۸ مرداد خاطرنشان کرد: ۲۸ مرداد گواه روشنی برای اثبات بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن آمریکاست، آمریکایی‌ها چه قبل از انقلاب و چه سالهای بعد از انقلاب با قطع رابطه یکطرفه به دنبال سقوط نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران بودند. 

انتهای پیام/

نظر شما