شناسهٔ خبر: 27500279 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان؛

مجموعه کتب دیجیتالی "بازگشت پرستوها" از سوی مرکز نور عرضه شد

حوزه/ همزمان با ایام بازگشت آزادگان به میهمن اسلامی کتابخانه همراه نور (مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی ) با همکاری موسسه فرهنگی و هنری پیام آزادگان بسته فرهنگی « بازگشت پرستورها » را به بستر فضای مجازی ارائه کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ این بسته شامل 42 عنوان کتاب دیجیتالی از خاطرات آزادگان است که توسط انتشارات پیام آزادگان تدوین و در کتابخانه همراه نور در اختیار علاقه مندان قرار داده شده است.

محمد مصطفی حسینی، مدیر سامانه همراه نور مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به موضوعات این بسته دیجیتالی گفت: موضوعات ارائه شده در این بسته جذاب و خواندنی عبارتند از خاطرات آزادگان در زمینه وضعیت اردوگاهها، مجاهدتها و تلاشهای آزادگان، شهدای غریب آزاده، برگزاری مراسمات .

وی به برخی از عناوین کتب این بسته دیجیتالی اشاره کردو افزود: تنفس ممنوع، اردوگاه رمادی، برای گل نرگس، پاداش و کیفر، خنده بر زنجیر، اردوگاه موصل، اردوگاه سوم، ابر فیاض، ما هشت نفر، رنج و تبسم، تبسم اشک ها، دیار غربت، حجت الاسلام، درهای همیشه باز، لبخند در غربت، هزار شب و یک شب، رویای صادقه، سفر به شهر آزادی، چشم تر، لبخند در غربت، شهردار اردوگاه، سید کمال، در زندان دژخیم، نماز غریبانه، به لطافت باران، دانستنی های آزادگان، راز ماندن، حدیث غربت، تئاتر در اسارت، داستان ناتمام، آن یار آسمانی، نسیمی از بهشت، سه مزار برای یک شهید، سه هزار روز در اسارت، شکوفه های صبر، بشنو از نی، شهدای غریب، قصه نماز آزادگان، رهاورد غربت، خستگی ناپذیر، خرداد که می شود و خاطرات رهایی از جمله برخی از عناوین کتب موجود در این بسته دیجیتالی می باشد.

علاقه مندان جهت استفاده از این بسته می توانند با مراجعه به پایگاه همراه نور و از طریق لینک زیر نسبت به تهیه این بسته اقدام نمایند.

https://www.hamrahnoor.ir/package?&packageid=16

شایان ذکر است که کتابخوانان عزیز می توانند با دانلود نرم افزار مربوطه کتابها را بر بستر ویندوز یا تلفن همراه و تبلت اندروید مطالعه نمایند. دانلود این نرم افزار از طریق لینک زیر مقدور می باشد.

https://www.hamrahnoor.ir/download

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

نظر شما