شناسهٔ خبر: 27499945 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

جان سالم به در بردن ۲ دزد از تصادفی مرگ بار+عکس

خبرگزاری میزان- صحنه‌ای دلخراش از تصادف ۲ موتور سوار دزد که بدون کلاه ایمنی در حال موتور سواری بوده و سرعت زیاد آنان سر پیچ باعث می‌شود که هر دو سرنشین از موتور به بیرون پرت شده و زیر ماشین بروند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، ۲ موتور سوار دزد که بدون کلاه ایمنی در حال موتور سواری بوده و سرعت زیاد آنان سر پیچ باعث می‌شود که هر دو سرنشین از موتور به بیرون پرت شده و زیر ماشین بروند، اما این دو موتور سوار خوش شانس از این حادثه مرگ بار جان سالم به در می‌برند.
 


ناتان رز ۲۱ ساله در شمال انگلیس در یک بزرگراه سوار بر موتور ۱۲۰۰ پوندی دزدی بود که سرعت بالای آن باعث شد تا ناگهان تعادل خود را از دست داده و به زیر یک خودرو پرت شود. ناتان در این حادثه به شدت آسیب می‌بیند و دچار خونریزی مغزی و شکستگی لگن شده و همچنین همراه او از ناحیه پا دچار آسیب می‌شود.
 


فیلم این حادثه تکان دهنده توسط یک دوربین کوچک که در داخل ماشین نصب بوده گرفته شده است. به گفته قاضی دادگاه این موتور سوار به خاطر حماقت اش برای سال‌ها باید با آسیب دیدگی جسمی خود دست و پنجه نرم کند.


" این موتور سواران به جای آنکه از کلاه ایمنی استفاده کنند با گذاشتن ماسک به صورت سعی داشتن تا هویت اصلی خود را پنهان کنند. متهم در این پرونده چیزی برای برد ندارد " این جملات را قاضی این پرونده به گزارشگران گفته است.


ناتان رز در دادگاه تاج نیوکاسل توضیح داد که سال گذشته در ۲۶ نوامبر موتور را دزدیده و یک هفته بعد حادثه تصادف در جاده‌ای نزدیک بندر وارف اتفاق افتاده است. بعد از تصادف او را به سرعت به بیمارستان انتقال می‌دهند و سپس مورد بازجویی پلیس قرار می‌گیرد. رز در اعترافات خود نداشتن گواهینامه و بیمه ماشین را هم بیان کرده است.


این متهم محکوم به انجام خدمات اجتماعی و همچنین منع تردد ۳ ماه دربازه زمانی ۷ شب تا ۷ صبح شده است. علاوه بر آن به علت آسیب دیدگی جدی، هم اکنون در یک خوابگاه سکونت دارد.


انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

نظر شما