شناسهٔ خبر: 27499839 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آئین تجلیل از شهدای منا در شهرستان قائمشهر

آئین بزرگداشت سومین سالگرد شهدای مظلوم فاجعه منا در حسینیه عاشقان ثارالله قائم شهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، در این مراسم که خانواده های شهدای حجاج شهرستان های قائم شهر ، سوادکوه و سیمرغ حضور داشتند از مقام والای 27 شهید این مناطق در سرزمین وحی تجلیل شد. 

سردارمیر انصاری پدر شهید حاج عمار میر انصاری از شهدای منا ، بی کفایتی آل سعود در اداره و برگزاری مناسک حج را علت فاجعه منا وجان باختن و شهادت حجاج مظلوم در سال 94نام برد که این جنایت سعودی ها هرگز فراموش نخواهد شد.

وی ، چرائی و علت فاجعه منا را از جمله خواسته های بازماندگان شهدای مظلوم منا از خائنین بی کفایت آل سعود دانست که با گذشت سه سال هنوز پاسخی نداده نشده است جنایتی که با طراحی مثلث شوم آل سعود و اسرائیل و آمریکا ، حجاج بیگناه در سرزمین امن الهی و در برگزاری مناسک حج ابراهیمی مظلومانه به شهادت رسیدند.

سردار میر انصاری ، جنگ امروز دشمنان انقلاب اسلامی را جنگ اقتصادی دانست که ناامید ساختن مردم ، ایجاد اختلاف بین مردم و مردم با مسئولین و روحانیت را از توطئه های مشترک استکبار جهانی و صهونیسم بین المللی و همپالیکی های آنها در منطقه برشمرد.

وی افزود : با حفظ وحدت و همدلی  و هوشیاری و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری این مشکلات اقتصادی نیز برطرف  می شود و انقلاب اسلامی به سلامت از این گردنه و گذر گاه سخت تاریخ عبور خواهد کرد. 

در فاجعه منا سال 94 تعداد 48 حاجی مازندرانی ، مظلومانه وبا لب تشنه در سرزمین وحی به شهادت رسیدند.  

نظر شما