شناسهٔ خبر: 27499785 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صنعت بیمه | لینک خبر

جلسه شورای مدیران صندوق بیمه کشاورزی برگزار شد

صاحب‌خبر -
صنعت بیمه -صبح دیروز، شنبه 27 امرداد ماه 97، جلسه شورای مدیران ستادی صندوق بیمه کشاورزی در محل سرای گفتگوی صندوق بیمه کشاورزی برگزار گردید.

به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه ،در این نشست که با حضور قائم مقام، اعضاء هیأت مدیره و مدیران ستادی، تشکیل شد، گزارشی از آخرین وضعیت حوزه کارگزاری و امور نمایندگی های صندوق بیمه کشاورزی ارائه گردید.

 دراین جلسه رئیس اداره کل امور نمایندگی و کارگزاران صندوق بیمه با اشاره به رویکرد نوین و سیاست های کنونی صندوق بیمه مبنی بر توسعه بیمه کشاورزی، به شرح اقدامات انجام یافته و برنامه های آتی پرداخت؛ گفتنی است در حال حاضر کارگزاران بخش غیردولتی امور تصدی و اجرای عملیات بیمه کشاورزی و ارزیابی خسارات را همسو با سیاست های کلی دولت مبنی بر تمرکززدایی و تصدی زدایی در سطح کشور برعهده دارند.

در ادامه دبیرشورا، مروری بر مسائل مالی شرکت ها، نمایندگی های بیمه کشاورزی و طرح های بهبوددهنده پیش روی در این حوزه داشت.

در خاتمه این نشست که حدود سه ساعت به طول انجامید، مهندس حسن نژاد قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی، ضمن یادآوری اهداف و راهبردهای بیمه کشاورزی، به تشریح و تبیین مقتضیات امروز نظام بیمه کشاورزی پرداخت.

برچسب‌ها:

نظر شما