شناسهٔ خبر: 27499748 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

صالحى امیرى: میزبانى اندونزى را متوسط ارزیابى می کنم

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: میزبانی بازی های آسیایی ٢٠٢٢ به چین سپرده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سیدرضا صالحى امیرى، رئیس کمیته ملی المپیک ایران روز یکشنبه در حاشیه بازید از رقابت های شمشیربازان ایران از کسب میزبانی چین  برای بازی های ساحلی ٢٠٢٠ و بازی های آسیایی ٢٠٢٢ خبر داد و گفت این میزبانی امروز در اجلاس مجمع عمومی شورای المپیک به چین سپرده شد.


صالحی امیری گفت: این اجلاس یک روزه اکنون در حاشیه نخستین روز رسمی بازی های آسیایی ٢٠١٨ اندونزی با حضور نمایندگان کشورهای عضو در حال برگزاری و قرار است در حاشیه این نشست با همتایان خود برای  افزایش سطح تعاملات همکاری های ورزشی و کسب کرسی های ایران دیدار و گفت و گو کنم .


رئیس دومین نهاد ورزشی ایران در عین حال به وضعیت میزبانی این بازیها گریزی زد و گفت: میزبانی اندونزی را به فال نیک می گیریم. مردمان اندونزی خونگرم و وفادار به ارزش های اسلامی هستند.


صالحی امیری اضافه کرد: این میزبانی به عنوان یک کشور اسلامی یک امتیاز و فرصت برای توسعه روابط مسلمان و جهان اسلام بشمار می رود و شایسته نیست کشورهایی نظیر چین، کره جنوبی و ژاپن همواره میزبانی این رویداد ها را در اختیار بگیرند.


وی این را هم گفت: وضعیت عمومی میزبان متوسط ارزیابی می شود اما باید تلاش کرد تا برخى مشکلات برطرف شود


وی به بازدید از دهکده ورزشکاران در بدو ورودش به جاکارتا اشاره کرد و افزود: با ورزشکاران مربیان و سرپرستان تیم ها گفت و گو کردم که آنها نیز تمام توان و ظرفیت خود را بکار گرفتند  و با غیرت و غرور ایرانی برای کسب بهترین نتیجه وارد این آوردگاه مهم شدند انشالله نتایج خوبی کسب خواهد کرد.

نظر شما