شناسهٔ خبر: 27499608 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در گفت‌و‌گو با فارس

فتاحی:خطیر چطور اطلاع ندارد استقلالی‌ها پارسال در جم هتل گرفتند؟/سازمان لیگ مسئول اسکان تیم‌ها نیست

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:استقلالی‌ها سال گذشته در جم مستقر شده‌اند و چطور معاون باشگاه استقلال از این موضوع خبر ندارد.

صاحب‌خبر -

سعید فتاحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اتفاقاتی که پیرامون میزبانی باشگاه پارس جنوبی از استقلال رخ داده و علی خطیر مدعی شده سازمان لیگ چطور به این شهر اجازه میزبانی در لیگ برتر را داده است گفت:ورزشگاه پارس جنوبی سال گذشته مورد تائید قرار گرفت و در 10 متری این استادیوم هتلی به نام کشتیرانی وجود دارد که تمامی تیم‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: چطور سال گذشته استقلالی‌ها در جم هتل گرفتند؟ مگر سازمان لیگ مسئول رزرو هتل استقلالی‌ها است؟خود استقلالی‌ها خواستند در عسلویه هتل بگیرند ضمن آنکه ما به کدام باشگاه اعلام کردیم که در فلان هتل مستقر شوند که به استقلالی‌ها این حرف را بزنیم.

فتاحی در ادامه گفت و گو با فارس تاکید کرد: یکی از شروط ما برای میزبانی پارس این بود که هتل مناسب برای تیم‌های میهمان تهیه کنند که هتل کشتیرانی از سال قبل از تمامی تیم‌های لیگ میزبانی کرده است. ظاهرا خطیر از این موضوع اطلاع نداشته که استقلال سال قبل در هتل کشتیرانی حضور داشته است. این موضوع صورتجلسه شده است ولی وقتی خود استقلالی‌ها در عسلویه مستقر شده‌اند مساله ربطی به سازمان لیگ پیدا نمی‌کند.

انتهای پیام/ا

نظر شما