شناسهٔ خبر: 27499523 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

روحانیون دستاوردهای ۴۰ساله انقلاب را برای نسل جوان تبیین کنند

اراک- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: روحانیون و مبلغان دینی تشریح و تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی را برای جامعه و به ویژه نسل جوان، در دستور کار قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام صفر قربانپور اظهار داشت: افزایش اعتماد عمومی و سطح رضایتمندی جامعه در گرو تقویت روزافزون رابطه ملت با نظام حاکمیتی است که در این میان  روحانیون باید روحیه امید و نشاط معنوی را در جامعه زنده کنند.

وی ادامه داد: طلاب و روحانیون از گروه های ارزشی و مورد اعتماد جامعه هستند و پیوند عمیق این قشر با  مردم بر هیچ کس پوشیده نیست، لذا  امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز است که سطح ارتباط در حلقه ملت و مسئولان از سوی مبلغان دینی تقویت شود.

قربانپور با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان نظام اسلامی از اعمال تحریم و تهدیدهای مختلف، واگرایی بین مردم و مسئولان است اظهار داشت: مبلغان دینی از تریبون های خود در راستای اطلاع رسانی و  بیان توطئه های دشمنان و تقویت وحدت ملی و تشریح دستاوردهای ۴۰ساله انقلاب استفاده کنند. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: امنیت حاکم بر جامعه یکی از دستاوردهای انقلاب است که با نیم نگاهی به امنیت کشورهای همسایه قطعا شکرگذار و قدردان این نعمت ارزشمند خواهیم بود.

قربانپور با اشاره به برنامه های دشمنان نظام در حوزه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی خاطرنشان کرد: فرزندان برومند ایران اسلامی بعد از انقلاب با تیزهوشی، غیرت و بصیرت از مرزهای زمینی، دریایی و هوایی تلاش های ارزنده ای را به انجام رسانده اند و امروز نیز این همت و تلاش تداوم دارد.

نظر شما