شناسهٔ خبر: 27499495 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

رگلاژ: مبتکر ارائه خدمات تعمیر خودرو آنلاین و مشاوره فنی و تلفنی رایگان

بخش تبلیغات / رگلاژ

صاحب‌خبر -

چگونه در همه جای ایران مشکل خودروی خود را حل کنیم؟

رگلاژ، کامل‌ترین سایت آنلاین خدمات خودرو و یافتن تعمیرگاه‌های کشور در نزدیکی محل زندگی یا محل خرابی خودرو شماست. تنها کافی است در هرکجا که خودرو  خراب شد و از حرکت ایستاد، با ما تماس بگیرید و اول با مشاوره فنی ما به‌صورت رایگان صحبت کنید، اطلاعات بگیرید و بعد از آن اگر مشکل حل نشد، به‌راحتی از ما تعمیرگاه رزرو کنید و بقیه‌ی کار را به ما بسپارید.

 خدمات ما شامل: معرفی تعمیرگاه‌های تهران و تمامی شهرستان‌های ایران، مشاوره فنی آنلاین به‌صورت تلفنی و چت آنلاین از سایت، درخواست خرید لوازم یدکی به‌صورت عمده و تکی، سرویس‌های دوره‌ای تعویض روغن و فیلتر، لنت ترمز، باتری، پنچرگیری، تیوبلس و کارواش را ارائه می‌کند که هفته‌به‌هفته در حال افزایش نوع سرویس‌های خود هستیم.

 مزایای استفاده از رگلاژ برای صاحبان خودرو 

سرویس‌های ارائه‌شده در رگلاژ جهت آسایش و آرامش مردم عزیز کشورمان فراهم شده است تا خدمات بسیاری را به‌راحتی دریافت کنید.

در زیر به برخی از مزایای استفاده از رگلاژ اشاره شده است:

صرفه‌جویی در زمان و مدیریت زمان

با رگلاژ دیگر احتیاجی به مراجعه‌ی حضوری به مکانیکی خودرو نخواهید داشت و در کمتر از چند ثانیه می‌توانید نزدیکترین تعمیرگاه اتومبیل را بیابید.

راهنمایی و مشاوره رایگان

با کمک کارشناسان فنی ما دیگر نگران تشخیص مشکل اتومبیل خود قبل از مراجعه به مراکز تعمیراتی خودرو نخواهید بود.

یافتن نزدیکترین تعمیرگاه و رزرو آنلاین هزاران تعمیرگاه در سراسر کشور

با داشتن اطلاعات دقیق بیش از بیست هزار تعمیرگاه در سراسر کشور می‌توان به افرادی که در یافتن تعمیرگاه خودرو معتبر نیاز به کمک دارند، به‌طور رایگان یاری رساند. وب‌سایت رگلاژ اعلام کرده است در صورتی که خودروی شما در هر کجای ایران دچار مشکل شد، با ما تماس بگیرید تا به‌صورت رایگان در کنار شما باشیم؛ با ارائه‌ی مشاوره فنی، یافتن تعمیرکار سیار، ارسال یدک‌کش و رزرو نزدیکترین تعمیرگاه معتبر و ده ها خدمات دیگر در حوزه‌ی خودرو.

روز ، ساعت و محل تعمیرگاه خودرو موردنظر را برای سرویس دلخواهتان، همین حالا رزرو کنید

رگلاژ

نحوه یافتن مشکل خودرو

اگر خودروی شما دچار مشکلی شود که در حال حاضر نمی‌دانید چیست، یا سعی دارید آن را جدی نگیرید یا فکر می‌کنید به تعمیرگاهی که می‌تواند به شما در امر شناسایی مشکل کمک کند، مراجعه می‌کنید؛ اگر خودروی شما در حین مسافرت و در شهری که نمی شناسید، دچار مشکل فنی شود چه می‌کنید؟ باید پرس‌وجو کنید و به تعمیرگاهی که به شما معرفی می شود، اعتماد کنید. یک راه دیگر می تواند این باشد که یک وب‌سایت و سازمان مرجع وجود داشته باشد که بتوان از آن مرجع به‌طور رایگان در مورد مشکل خودرو و یا معرفی یک تعمیرگاه مشاوره گرفت؛ رگلاژ این نیاز شما را برآورده کرده است.

تخفیفات فوق‌العاده برای تعمیرگاه‌ها

رگلاژ اعلام می‌کند که  تخفیفات موجود در تعمیرگاه های کشور را جمع‌آوری و در صفحه تخفیفات اعلام می‌کنند. آنها پیشنهاد دادند در صورتی که خودروی شما نیاز به تعمیر دارد، به صفحات تخفیفات رگلاژ سری بزنید تا تعمیر با کیفیت را با قیمت کمتر انجام دهید.

استعلام تمام قطعات یدکی

در صورتی‌که کیفیت قطعه مصرفی پایین باشد، خودرو پس از مدت کوتاهی دچار مشکل شده و چه‌بسا هزینه‌های بیشتری را برای صاحب خودرو به بار بیاورد. رگلاژ با شناسایی بهترین برندهای قطعات و همکاری افراد کارشناس، خرید قطعات ماشین با کیفیت و فروشندگان لوازم یدکی معتبر را که قطعات معتبر ارائه می‌دهند، به ایرانیان معرفی می‌کند و برایشان تهیه می‌کند.

نصب اپلیکیشن:

تنها کافی است اپلیکیشن را نصب کنید و با چند کلیک به‌راحتی خودرو خود را به تعمیرگاه ماشین انتخابی بسپارید

رگلاژ

 رگلاژ، دارای اپلیکیشن اخصاصی نیز است که می‌توان از وب‌سایت رگلاژ، کافه بازار یا گوگل‌پلی دانلود و استفاده کرد. با داشتن اپلیکیشن، دیگر احتیاجی به مراجعه‌ی حضوری به تعمیرگاه ها نخواهید داشت و در کمتر از چند ثانیه، نزدیکترین تعمیرگاه اتومبیل را خواهید یافت. تنها کافی است اپلیکیشن را نصب کنید و  با چند کلیک، روز، ساعت، خدمت موردنظر و محل تعمیرگاه را به‌راحتی مشخص کنید و خودروی خود را به ما بسپارید.

برای دانلود اپلیکیشن از این سایت روی کلمه دانلود رگلاژ کلیک کنید و کد تخفیف دریافت کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما