شناسهٔ خبر: 27499482 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

داریوش یزدی در گفتگو با مهر:

پیروزی برابر صنعت نفت از دستمان پرید/ سپیدرود را دست کم نمی‌گیریم

سرمربی استقلال خوزستان گفت: به راحتی می‌توانستیم در دربی خوزستان و در زمین صنعت نفت نخستین پیروزی فصل را به دست آوریم که متاسفانه این پیروزی از دستمان پرید.

صاحب‌خبر -

داریوش یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تساوی استقلال خوزستان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: بازی خیلی خوبی در زمین صنعت نفت انجام دادیم و مستحق پیروزی بودیم. این پیروزی هم در دست مان بود اما به راحتی و بر اثر کم تجربگی بازیکنان آن را از دست دادیم. اما از همین یک امتیازی که در آبادان به دست آوردیم هم رضایت دارم.

وی در خصوص عملکرد آبی پوشان اهواز گفت: نسبت به بضاعت تیم کلا خیلی خوب نتیجه گرفتیم. اما این سطح انتظار من از این تیم و بازیکنانش نیست. ما بازیکنان خوبی داریم که در ادامه مسابقات خیلی بهتر شده و قطعا نتایج بهتری گرفته و جایگاه مان هم در جدول ارتقا پیدا می‌کند. 

یزدی در خصوص نقش بازیکنان باتجربه و بزرگتر در تیمش گفت: ۵ بازیکن جوان داریم که برای اولین بار در لیگ برتر بازی می‌کنند و این نشان از کم تجربگی کلی تیم ما دارد. اما من از مبعلی، آل نعمه و حمدی نژاد که تنها بازیکنان باتجربه تیم ما هستند تشکر می‌کنم که نقش بزرگتری شان را کاملا در تیم ایفا کرده و مسئولیت هایی که بر عهده آنها است را به بهترین شکل انجام می دهند.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص دیدار هفته آینده تیمش مقابل سپیدرود اظهار داشت: به ظاهر قضیه و روی کاغذ شانس تیم ما برای پیروزی در این دیدار زیاد است. اما هرگز ما حریف خود را دست کم نمی‌گیریم و با همه قدرت برابر سپیدرود به میدان می رویم. پیروزی در این دیدار برای ما حائز اهمیت است و می‌توانیم با ۳ امتیاز کامل این بازی جهش خوبی در جدول رده بندی داشته باشیم. 

نظر شما