شناسهٔ خبر: 27499341 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آمادگی تیم های فوتبال افغانستان و فلسطین برای بازی دوستانه

مربی و کاپیتان تیم‌های فوتبال افغانستان و فلسطین پیش از برگزاری دیدار دوستانه این دو تیم در کابل، در یک نشست خبری از آمادگی‌شان برای این دیدار سخن گفتند.

صاحب‌خبر -

آمادگی تیم های فوتبال افغانستان و فلسطین برای بازی دوستانهبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مربی و کاپیتان تیم‌های فوتبال افغانستان و فلسطین پیش از برگزاری دیدار دوستانه این دو تیم در کابل، در یک نشست خبری از آمادگی‌شان برای این دیدار سخن گفتند.

انوش دستگیر، مربی تیم ملی فوتبال افغانستان، گفت: "فلسطین تیمی است که در بیست بازی قبلی خود پنج بازی‌اش را باخته و دیگر دیدارها را برنده شده است اما از نگاه کیفیت تیم ما هم آماده است".

فیصل شایسته، کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان گفت: "کوشش می‌کنم که فردا هر چه در توان داریم به خرج دهیم تا پیروز شویم".

از سوی دیگر مربی تیم ملی فوتبال فلسطین نیز از آمادگی شاگردان‌اش در این دیدار سخن گفت و افزود که برگزاری این دیدار بر تقویت روابط دو کشور اثر گزار خواهد بود. 

نورالدین اولدلی، مربی تیم ملی فوتبال فلسطین، گفت: "مربی تیم فوتبال افغانستان جوان است مطمئناً که او به دنبال نتیجه خوب است و بازیکنان ما نیز آماده هستند".

عبدالله جبار، کاپیتان تیم ملی فوتبال فلسطین، گفت: "ما در کشور خود مان در چمن مصنوعی بازی می‌کنیم و از این که این بازی در چمن مصنوعی برگزار خواهد شد برای ما مشکل نیست".

دو تیم پیش از این دو بار به صورت رفت و برگشت در بازی‌های مقدماتی راه یابی به جام جهانی در سال 2010 و یک بار در بازی‎های چلنج کاپ آسیا در سال 2014 به مصاف هم رفتند که هر سه دیدار با پیروزی تیم ملی فوتبال فلسطین همراه بوده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما