شناسهٔ خبر: 27499316 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

عضو شورای مرکزی حزب الله:

برخی از شکست توطئه‎های آمریکا و اسرائیل و عربستان در لبنان درس نگرفته‎اند

ابنا

حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تأکید کرد که برخی از شکست توطئه‎های آمریکا و اسرائیل و عربستان در لبنان درس نگرفته‎اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در مراسمی که در نبطیه برگزار شد، از یک جریان لبنانی که در حال سنگ اندازی در تشکیل دولت جدید است به شدت انتقاد کرد.

وی گفت: یک گروه لبنانی است که می خواهد مساله روابط با سوریه را به سرپوشی برای سنگ اندازی در برابر تشکیل دولت جدید مبدل سازد.

این روحانی لبنانی افزود: آنها به شدت تلاش می کنند تا یک مساله اختلافی را برانگیزند و بر اساس آن اذهان را از ناکامی در تشکیل دولت وحدت ملی دور کنند.

حجت الاسلام قاووق تصریح کرد: هر چه زمان طولانی تر شود باز هم لبنان به صحنه تسویه حساب های خارجی علیه مقاومت مبدل نخواهد شد و این کشور به صحنه ای برای تحقق اهداف آمریکایی و سعودی و صهیونیستی مبدل نمی نمی شود.

وی اظهار داشت: تکیه به نتایج انتخابات تنها گذرگاه برای تشکیل دولت وحدت ملی به شمار می آید و هر که در این راه سنگ اندازی کند به محکومیت و تضعیف خود می پردازد.

عضو شورای مرکزی حزب الله با اشاره به اینکه این افراد و گروه ها در حال آشکار کردن واقعیت خود نزد ملت هستند، ادامه داد: برخی در لبنان همچنان از تجربه های گذشته به ویژه شکست برنامه های عربستان و آمریکا و اسرائیل درس عبرت نگرفته اند.

وی تأکید کرد که آنها همچنان به این درک نرسیده اند که برنامه هایشان در سوریه با شکست مواجه شده و ناکامی توطئه هایشان برای سرنگونی نظام و محاصره مقاومت را باور ندارند.

حجت الاسلام قاووق در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان ساخت: اما آنها چاره ای جز تن دادن به واقعیت های معادلات پیروزی محور مقاومت ندارند و این مساله در روزهای آتی کاملا نمایان خواهد شد.

..............

پایان پیام/ 326

نظر شما