شناسهٔ خبر: 27499075 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حزب‌الله لبنان: تنها راه تشکیل دولت اعتماد به نتیجه انتخابات است

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان اعلام کرد که تنها راه تشکیل دولت آتی اعتماد و پذیرش نتایج انتخابات پارلمان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری المنار، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان اظهار داشت: تنها راه موجود برای تشکیل دولت، اعتماد به نتایج انتخابات پارلمان است و هر کس آن را به تأخیر می‌اندازد، در وهله اول به خودش ضربه زده و خودش را تضعیف می‌کند.

 وی افزود: یک گروه لبنانی به دنبال این است که مساله ارتباط با سوریه را به بهانه‌ای برای توجیه تأخیر در تشکیل دولت تبدیل کنند و به منظور سرپوش نهادن بر شکست در تشکیل دولت وحدت ملی مسائل اختلاف برانگیز را مطرح کنند.

قاووق در ادامه تاکید کرد: هر چقدر هم که این موضوع طول بکشد، باز لبنان به میدان تصفیه حساب‌های خارجی علیه مقاومت و تحقق خواسته‌های آمریکایی‌ها یا سعودی‌ها و اسرائیلی‌ها تبدیل نخواهد شد.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله ابراز تأسف کرد که برخی از تجربه‌های گذشته درس نمی‌گیرند و شکست پروژه‌های سعودی، صهیونیستی و آمریکایی مایه عبرت آنان نمی‌شود.

وی در ادامه گفت: این افراد از شکست شرط‌ بندی‌هایشان در سوریه، ناکامی در سرنگونی نظام این کشور و همچنین محاصره مقاومت به خود نیامدند، اما این گروه در روزهای آتی در برابر معادلات پیروزی محور مقاومت تسلیم خواهند شد.

انتهای پیام

نظر شما