شناسهٔ خبر: 27499065 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

گریندل: از اینکه اوزیل حس کرده فدراسیون فوتبال آلمان پشت او را خالی کرده است، احساس پشیمانی می‌کنم؛ انتظار داشتم او پس از دیدار با اردوغان ابهامات را برطرف می‌کرد

مجتبی خیلاپور

به دلیل حواشی ایجاد شده، هافبک باشگاه آرسنال تصمیم به خداحافظی از تیم ملی آلمان گرفت.

صاحب‌خبر -

طرفداری- چندی پیش به دلیل حواشی به وجود آمده برای مسوت اوزیل، هافبک خلاق آلمانی پس از جام جهانی 2018 از فوتبال ملی خداحافظی کرد.

به نقل از بیلد، راینهارد گریندل، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان در خصوص این مسئله گفت:

در مورد مسائل نژادپرستانه، من می توانستم موضع مشخص تری در برخی مواقع داشته باشم. شاید کلماتم در برخی مواقع واضح نبودند. در واقع باید بگویم چنین حملاتی به او غیر قابل قبول است. از این که مسوت حس کرده که فدراسیون فوتبال آلمان پشت او را خالی کرده است، احساس پشیمانی می کنم. مهم بود که این را بگویم هرچند که من اصلا در خصوص عملکرد فنی او اظهارنظری نکرده ام. من معتقدم که ما به عنوان یک تیم برنده می شویم و می بازیم. اینکه یک بازیکن را مسئول حذفمان از جام جهانی بدانید، اتفاقی مضحک است.

وی در خصوص دیدار اوزیل و گوندوعان با اردوغان، رئیس جمهور ترکیه افزود:

پس از آن عکس، ایلکای بیانیه ای قابل فهم منتشر کرد. من انتظار داشتم اوزیل نیز همان کار را بکند زیرا می دانستم هواداران در خصوص این مسئله هنوز ابهاماتی داشتند. این مسئله نباید به عنوان مسائل فنی ضعیف او در جام جهانی 2018 اشتباه تعبیر می شد. من لازم بود این توضیح را بدهم حتی اگر ما قهرمان جام جهانی می شدیم.

نظر شما