شناسهٔ خبر: 27498254 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری:

ورزشکاران یزد در بازی های آسیایی برای کسب افتخار تلاش کنند

یزد - ایرنا - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با بیان اینکه ورزشکاران استان ظرفیت های بسیار خوبی دارند و باید از آن بنحو مناسب در رقابت ها استفاده کنند، گفت: آنها در بازی های آسیایی سال 2018 میلادی جاکارتا پایتخت اندونزی برای کسب افتخار از خود تلاش زیادی نشان دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد ، محمد علی طالبی در آیین بدرقه محمدعلی ذاکری از کوراشکاران استان افزود: این رقابت ها بسیار اهمیت دارد و از فرصت موجود می توان با پشتکار و برنامه به موفقیت و کسب مدال رسید.
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: از رقابت های بسیار مهمی که از آن بنحو مناسب برای کسب افتخار برای کشور و استان استفاده کرد ، بازی های آسیایی است.
مسعود شریعتی افزود: حضور ورزشکاران در رشته های مختلف در رقابت های آسیایی مایه افتخار است و نشان دهنده وجود ظرفیت های خوب در ورزش استان هست که باید مورد استفاده قرار گیرد.
همچنین محمدعلی ذاکری با قدردانی از حمایت مسئولان و پیگیری برای حضور در بازی های آسیایی ابراز امیدواری کرد که بتواند با توکل به خدا و تلاش برای ایران و یزد افتخار کسب کند.
نجمه سازنجیان در شمشیربازی ، ماندانا دهقان و بهنام آرین در دوچرخه ‌سواری، احسان ابویی در هندبال، امیر کاظم‌پور در تیراندازی با کمان، نوید ملک‌ ثابت در اسکواش، محمدعلی ذاکری در جودو ، مهدی معصومی در تنیس روی میز معلولان، علی اکبر ابراهیمی و مهدیه خاکباز در بسکتبال با ویلچر از یزد در بازی های آسیایی شرکت دارند.
همچنین از میان داوران بین المللی یزد حسن صدیقی در رشته شمشیربازی و علی دهقان در رشته گلبال برای قضاوت این بازی ها دعوت شدند.
هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا از 18 آگوست تا 2 سپتامبر سال جاری میلادی در این شهر به عنوان میزبان اصلی و همزمان در شهرهای « پالم بانگ » و « باندونگ » به عنوان میزبان مکمل در سه ورزشگاه « گلورا»، « بونگ» و « کارنو» در 47 رشته ورزشی برگزار خواهد شد.
همچنین سومین دوره بازی‌ های پاراآسیایی مهر ماه 1397 به مدت هشت روز در جاکارتا، پایتخت کشور اسلامی اندونزی برگزار می شود.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزا نفر جمعیت، 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
7536/ 2047/

نظر شما