شناسهٔ خبر: 27498175 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان:

۱۴ افتخار آفرینی از هنرمندان اصفهانی در جشنواره ملی تئاتر مرصاد

اصفهان - مدیر خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان گفت: هنرمندان اصفهانی در جشنواره ملی تئاتر مرصاد خوش درخشیدند و در ۱۴ بخش دارای مقام شدند.

صاحب‌خبر -

جواد ایزددوست در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هنرمندان اصفهانی در  جشنواره ملی تئاتر مرصاد خوش درخشیدند و در ۱۴ بخش صاحب مقام شدند.

وی با بیان اینکه هنرمندان تئاتر اصفهان در بخش نمایش خیابانی چهار مقام کسب کرده و در سه بخش تقدیر شدند، ابراز داشت: مجتبی خلیلی مقام اول کارگردانی، مهدی جودکی مقام سوم بازیگری، محمد نادری مقام اول موسیقی، فرخنده دریایی مقام سوم بازیگری زن جشنوره مرصاد را همگی برای نمایش «هشت» کسب کردند.

مدیر خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان با تاکید بر اینکه در این بخش سید پویا امامی برای بازیگری در نمایش «هشت» تقدیر شد، بیان داشت: همچنین حیدر رضایی در بخش طرح و ایده مقام سوم مشترک را بری همین نمایش به دست آورد و از مجتبی خلیلی برای طراحی فضا و لباس این تئاتر تقدیر شد.

معرفی نمایش «هشت» به سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی فجر

وی با بیان اینکه این نمایش به سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی فجر معرفی شد، تاکید کرد: «هشت» روایتگر خانواده ای کرد زبان است که با توسل به امام هشتم؛ امام رضا (ع) صاحب فرزندی می شوند که محمدرضا نام می گیرد، در نهایت محمدرضا مردانی در دوران دفاع مقدس به شهادت می رسد.

ایزد دوست با اشاره به برگزیدگان بخش صحنه‌ای تئاتر ملی مرصاد از اصفهان گفت: محمد رادمهر در این جشنواره مقام دوم کارگردانی، محمد جواد صرامی رتبه دوم نویسندگی و محمد نادری مقاوم اول را در بخش موسیقی این جشنواره برای هر سه برای نمایش «انتهای خوش» به دست آوردند.

وی با بیان اینکه مهدی غلامی رتبه نخست بروشور و پوستر را در این جشنواره از آن خود کرد، گفت: همچنین تئاتر «انتهای خوش» به کارگردانی محمد رادمهر رتبه های اول تا سوم بازیگری زن و رتبه دوم بازیگری را به دست آورد.

نظر شما