شناسهٔ خبر: 27498159 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

خوزستان؛ میزبان سومین جشنواره مدهامتان روستایی کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سومین جشنواره مدهامتان روستایی کشور آبان‌ماه به میزبانی استان خوزستان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

سومین جشنواره مدهامتان روستایی به میزبانی خوزستان برگزار می‌شود

حسن یوسفی، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از برگزاری سومین جشنواره مدهامتان روستایی به میزبانی استان خوزستان خبر داد و گفت: یکی از اولویت‌های ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور، توجه به روستاها و مناطق محروم است و به همین جهت این جشنواره قرآنی در سطح روستاهای کشور برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره قرآنی در کارگروه روستای و عشایر وزارتخانه مصوب شده است، اظهار کرد: این جشنواره ویژه جوانان و نوجوانان روستایی کشور در دو بحش بانوان و آقایان و به میزبانی خوزستان برگزار خواهد شد. 

سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد خوزستان با بیان اینکه سومین جشنواره قرآنی مدهامتان روستایی کشور به همت ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور و با همکاری دبیرخانه کانون های مساجد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار می‌شود، افزود: رشته‌های این جشنواره  در بخش برادران شامل قرائت، اذان و ترتیل و در بخش بانوان شامل قرائت و ترتیل است.

به گفته یوسفی آقایان و بانوان سطح روستاها در رده سنی 12 تا 30 سال می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی درباره زمان برگزاری جشنواره مدهامتان روستایی گفت: آیین نامه مسابقات تنظیم شده است در حال حاضر در مرحله تأیید از سوی ستاد عالی کانون‌های مساجد است. در صورت موافقت، این جشنواره آبان ماه برگزار خواهد شد.

  سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد خوزستان درباره برگزاری سیزدهمین جشنواره قرآنی کانون‌های مساجد(مدهامتان) گفت: برگزاری این جشنواره هنوز به ما ابلاغ نشده است؛ فردا 29 مرداد در این زمینه جلسه‌ای در تهران برگزار خواهد. احتمال اجرایی شدن این جشنواره 90 درصد است.

انتهای پیام

نظر شما