شناسهٔ خبر: 27498104 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

صادرات صندلی های اداری و پلاستیکی به ارمنستان

شرکت های ایرانی توانسته اند صندلی ها و مبلمان اداری را در طرح ها و رنگ های مختلف تولید و بخشی از آنها را به ارمنستان صادر کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما از ايروان، صادرات صندلی ها و مبلمان اداری شرکت های ایرانی به خارج، نقش مهمی در ارز آوری برای کشورمان دارد.
شرکت های ایرانی توانسته اند صندلی ها و مبلمان اداری را در طرح ها و رنگ های مختلف تولید و بخشی از آنها را به ارمنستان صادر کنند.
واهان ناریبگیان مدیر یک فروشگاه صندلی اداری می گوید: ما چند سالی است که از ایران صندلی های اداری وارد می کنیم و در این زمینه با چند شرکت ایرانی همکاری می کنیم. همکاری با ایران به دلیل همجوار بودنش با ارمنستان بسیار به صرفه است.
یک شرکت طراحی منازل در ایروان از جمله شرکت هایی است که از صندلی ها اداری ساخت ایران استفاده می کند و کارمندانش گویا از کیفیت این محصولات راضی هستند.
آرگیشتی از کارمندان این شرکت گفت: اخیرا متوجه شدم صندلی هایی که ما در این شرکت استفاده می کنیم ساخت ایران هستند، باید بگویم که خیلی مقاوم و راحت هستند.
در عین حال فروشگاههای بسیاری در ارمنستان وارد کننده ی میز و صندلی های پلاستیکی ساخت ایران هستند. به گفته آنها این محصولات هم به لحاظ کیفیت و هم قیمت توان رقابت با محصولات مشابه دیگر کشور را دارا هستند.
نیکول وارد کننده صندلی های پلاستیکی گفت: میز و صندلی های پلاستیکی ساخت ایران از پرفروش ترین محصولات ما هستند، زیرا با وجود کیفیت خوبشان دو سه برابر ارزان تر از محصولات مشابه دیگر کشورها هستند.
ارمنستان یکی از پانزده کشور هدف برای صادرات مبلمان اداری و میز و صندلی پلاستیکی ساخت ایران محسوب می شود، این در حالی است که فروشندگان این محصولات در ارمنستان بر لزوم سریع تر شدن روند صادرات تاکید می کنند.

 

mp4
<div id="video-display-embed-code_2516471" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2206373/2516471?width=340&height=240"></script></div>

مصاحبه ها:

1-واهان ناریبگیان مدیر فروشگاه صندلی های اداری
2-آرگیشتی کارمند شرکت
3-نیکول مارتیروسیان وارد کننده ی میز و صندلی های پلاستیکی

نظر شما