شناسهٔ خبر: 27497298 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

بازی های آسیایی 2018 جاکارتا

مربی تیم فوتبال امید:برای صعود به المپیک باید تفکرات بزرگ داشت

«سهراب بختیاری‌زاده» مربی تیم ملی فوتبال امید ایران با بیان اینکه برای صعود به المپیک باید تفکرات بزرگ داشت، گفت: برای رسیدن به این مهم، نیاز به تلاش مضاعف و برنامه ریزی اصولی داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان سهراب بختیاری زاده با ابراز رضایت از پیروزی قاطع تیم ایران برابر کره شمالی در مسابقات فوتبال بازیهای آسیایی 2018، ادامه داد: با برتری در این دیدار، شانس بالایی برای صعود به مرحله حذفی داریم. البته نباید همه چیز را برای صعود تمام شده بدانیم.
وی افزود: با تمرکز بالایی بازی کردیم و با نظم خاصی برنامه های کادر فنی در زمین اجرا شد که این مساله از عوامل مهم پیروزی بود.
مربی تیم امید ایران ادامه داد: اکنون با روحیه بالا، مهیای دیدار برابر میانمار هستیم و شرایط تیم نیز روز به روز بهتر می شود. تیم ما زیر 21 سال است و اکثر حریفان‌مان با شرایط سنی زیر 23 سال به میدان می‌آیند و نباید فراموش کرد که تنها حدود یک ماه تمرین گروهی داشتیم.
بختیاری زاده گفت: در تیم های رده های سنی، بازیکنان تصمیم های احساسی را در بازی خود دخیل می کنند و این وظیفه کادر فنی است که به خوبی آنان را مهیای دیدارها کند. شادی دیدار برابر کره شمالی تمام شد و باید خیلی جدی تر، کار را دنبال کنیم.
وی در مورد وضعیت «مهدی قائدی» و اینکه خیلی‌ از هواداران استقلال عملکرد او را دنبال می‌کنند، اظهار داشت: بدون شک قائدی بازیکن با کیفیتی است و می‌تواند در آینده یکی از ستاره‌های فوتبال ایران شود. کنترل و توجه کادرفنی این است که همه بازیکنان را مورد حمایت داشته باشد و همه برای ما مثل قائدی هستند.
بازیکن اسبق استقلال تهران، گفت: بازیکنان باید بدانند که اول از همه خودشان در مورد آینده کاری خود تصمیم می‌گیرند و ما تا درصدی می‌توانیم در مورد رفتار آنها تاثیر گذار باشیم. در باشگاه‌ها مربیان زحمت کشی داریم که روی مسائل اخلاقی بسیار کار می‌کنند و هرچند اشتباه فنی و اخلاقی صورت می گیرد، اما باید آنها را کنترل کنیم.
وی در مورد اینکه خیلی‌ها امیدوارند طلسم عدم صعود به المپیک بعد از سال‌ها شکسته شود، عنوان کرد: در صورت رقم خوردن صعود تیم امید به المپیک اتفاق بزرگی رخ داده است و برای رسیدن به نتیجه بزرگ باید بزرگ فکر کرد و بزرگ کار کرد.

نظر شما