شناسهٔ خبر: 27497082 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

اشکانی: تمام فرنگی‎کاران شانس مدال دارند

منبع: مهر

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران از آخرین وضعیت ملی‌پوشان برای حضور در بازی‌های آسیایی ابراز امیدواری کرد و گفت: تمام فرنگی‎کاران شانس کسب مدال در این بازی‎ها را دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، علی اشکانی نفرات اعزامی ماه هاست که در اردوهای شبانه روزی و پرفشار آماده سازی به انجام تمرینات سنگین مشغول بوده اند و حالا زمان آن رسیده تا با خوش رنگترین مدال بازی های آسیایی، مزد زحمات خود را بگیرند. به جرات می توان گفت که مسافران بازیهای آسیایی از جمله باغیرت ترین و سخت کوش ترین کشتی‌گیران حال حاضر هستند که زیر بار تمرینات سنگین ، خم به ابرو نیاوردند و با دل و جان تمرین کردند.

وی با تاکید بر اینکه هیچکدام از ملی پوشان اعزامی به بازی‌های آسیایی حق کم‌کاری و ناامیدی در این میدان مهم را ندارند، گفت: روحیه جنگندگی و شکست ناپذیری ملی پوشان از مهمترین عوامل امیدواری ما برای کسب بهترین مدال بازیهای آسیایی است. البته برخی از نفرات ما نیز از تجربه بالایی در اینگونه میادین برخوردارند که این مورد هم از جمله نقاط قوت تیم ماست.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آستانه اعزام ملی پوشان به بازیهای آسیایی یادآور شد: با توجه به توان و پتانسیل بچه ها به این تیم ایمان دارم و هر ۶ فرنگی‌کار اعزامی را مستحق شانس کسب مدال طلا می دانم. کشتی همواره بار سنگین مدال آوری در بازیهای آسیایی را بر دوش کشیده که این بار هم مطمئنم از این میدان مهم قاره ای سربلند بیرون خواهیم آمد.

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران در بازی های آسیایی را مهرداد مردانی (۶۰ کیلوگرم)، محمدرضا گرایی (۶۷ کیلوگرم)، محمدعلی گرایی (۷۷ کیلوگرم)، حسین نوری (۸۷ کیلوگرم)، علی اکبر حیدری (۹۷ کیلوگرم) و بهنام مهدی‌زاده (۱۳۰ کیلوگرم) تشکیل می دهند که شنبه شب برای حضور راهی شهر جاکارتا می شوند.

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور به میزبانی اندونزی برگزار خواهد شد و کاروان ورزش ایران نیز با ۳۷۸ ورزشکار در این بازیها حضور خواهد داشت.

نظر شما