شناسهٔ خبر: 27497066 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

واکنش فاکس اسپورت به پیشنهاد فدراسیون فوتبال مکزیک به کی روش

رسانه مطرح اروپایی به پیشنهاد فدراسیون فوتبال مکزیک به سرمربی پرتغالی سابق تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از پایان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، کارلوس کی روش پیشنهاد تمدید قرارداد ۶ ماهه فدراسیون فوتبال ایران را نپذیرفت و به پرتغال رفت و تاکنون به درخواست مهدی تاج و دوستانش در خیابان سئول (محل ساختمان فدراسیون فوتبال) پاسخ مثبت نداده و از طریق مختلف اعلام کرده که باید ابتدا برای حل شدن مشکلات به او گواهی کتبی بدهند تا سپس قرارداد را تمدید کند. مشکلاتی مانند پرداخت مطالبات، نحوه پرداخت با وجود تحریم‌های بانکی، اردوها، بازی‌های تدارکاتی و ...

بر همین اساس، دیروز (شنبه) خبری منتشر که فدراسیون فوتبال مکزیک پس از جدایی خوان کارلوس اوسوریو به دنبال کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی سابق ایران است و می‌خواهد او را به خدمت بگیرد. همچنین گیلرمو کانتو، مدیر تیم ملی مکزیک به تازگی با کی روش که قراردادش با ایران به پایان رسیده، دیدار داشته است تا هدایت مکزیک را به این مربی پرتغالی با تجربه بسپارد.

حالا رسانه مطرح فاکس اسپورت در واکنش به این خبر نوشته است: کارلوس کی روش به فهرست نامزد‌های هدایت تیم ملی مکزیک اضافه شده است و حتی گیلرمو کانتو با کی روش دیدار داشته تا او هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد.

این رسانه ادامه داد: کی روش سابقه مربیگری در تیم‌های پرتغال، رئال مادرید، منچستر یونایتد و ... دارد و گزینه مناسبی برای مکزیکی‌ها محسوب خواهد شد. البته محمد رضا داورزنی، معاون وزیر ورزش و جوانان ایران گفته است که کی روش در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ تیم ملی ایران را هدایت می‌کند و این درحالیست که این مربی هنوز قرارداد را تمدید نکرده است.

نظر شما