شناسهٔ خبر: 27495768 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

در هفته دولت؛

۲۴ پروژه عمرانی برق رسانی در شهرستان شاهرود به بهره برداری می رسد

مدیرتوزیع برق شهرستان شاهرود گفت:به مناسبت هفته دولت امسال، ۲۴ پروژه عمرانی در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان شاهرود ، با مبلغ ۲۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال افتتاح مي شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان وبه نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان، جمال فرخ زاده گفت: هفت پروژه نصب ۲۳ دستگاه پست هوائی با ظرفیت یک هزار و ۶۵ کیلوولت آمپر درمناطق مختلف شهرستان با اعتبار پنج ميليارد و ۸۱۸ ميليون ريال ،از پروژه هاي قابل افتتاح مي باشند.

 

فرخ زاده با اشاره به این که دو پروژه راه اندازی سرخط های پست هوائی با قدرت ۲۸۵ کیلوولت آمپر با اعتبار یک میليارد و ۷۱ ميليون ريال بهره برداري خواهند شد افزود: دو پروژه تامين و تقويت روشنائي معابر با هزينه ۷۴۶ ميليون ريال افتتاح مي شوند.

 

وی با بیان این که دو پروژه احداث یک هزار و ۱۳۲ متر شبکه هوائی و پست برق با ظرفیت ۵۶۵ کیلوولت آمپر با مبلغ يک ميليارد و ۱۵۷ ميليون ريال افتتاح مي گردند اظهارداشت: چهار پروژه برقراري چهارهزار و ۴۵۴ متر شبکه فشار متوسط هوائي با اعتبار هشت ميليارد و ۳۴۸ ميليون ريال بهره برداري خواهند شد.

 

فرخ زاده با ابراز این که سه پروژه بهسازی و نصب شش هزار و ۵۵۰ متر شبکه فشار ضعیف سیمی با جایگزين نمودن کابل خودنگهدار با هزينه دو ميليارد و ۴۶۰ ميليون ريال ، افتتاح مي شوند خاطرنشان کرد: دو پروژه تامين برق با احداث پست و شبکه فشار متوسط هوائي با اعتبار ۵۰۶ ميليون ريال ، از ديگر پروژه هاي آماده بهره برداري در هفته دولت به شمار مي روند.

 

وی به افتتاح پروژه نصب چهار دستگاه جداکننده (سکسیونر) واقع در قاسم آباد، دوراهی مجن تاش و جاده جیلان به مبلغ ۴۳۰میلیون ریال اشاره کرد و يادآور شد: پروژه برقراری یک ست خازن با قدرت ۱۵۰کیلووار جهت بهبود پروفیل شهرمجن با هزینه ۱۱۴ میلیون ريال بهره برداري خواهد شد.

 

افتتاح ۱۷ پروژه عمرانی حوزه صنعت توزیع برق شهرستان دامغان

مدیرتوزیع برق شهرستان دامغان  نیز با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت امسال ، ۱۷ پروژه عمرانی برق رسانی در شهرستان دامغان ، بهره برداری می شوند اضافه کرد: به منظور بهره برداری از این پروژه ها، مبلغ هفت میليارد و ۷۱۵ ميليون ريال سرمايه گذاري شده است.

 

سید محمدحسین ترابی به دو پروژه نصب ۱۱ دستگاه خازن به قدرت ۶۲۰ کیلووار با هزینه ۶۱۷ میلیون ریال اشاره نمود و یادآور شد: دو پروژه تامین روشنائي معابر و احداث ۲۰۲ متر شبکه روشنائي در سطح شهرستان به مبلغ۳۴۳ ميليون ريال افتتاح مي شوند.

 

وی با ابراز این که چهار پروژه نصب هفت دستگاه پست هوائی با اعتبار یک میلیارد و ۱۴۵ میليون ريال بهره برداري خواهند شد افزود: سه پروژه احداث و بهسازي دو هزار و ۲۴ متر شبکه فشار متوسط به مبلغ يک ميليارد و ۵۴ ميليون ريال، از ديگر پروژه هايي است که در هفته دولت افتتاح خواهندشد.

 

ترابی همچنین به پروژه تعویض ۲۱۰ دستگاه کنتور غیردیماندی درقالب طرح فراسامانه هوشمند اندازه گیري و مديريت انرژي (فهام) با اعتبار دو ميليارد و ۲۹ ميليون ريال اشاره کرد و بيان داشت: تبديل ۵۳۹ متر شبکه فشار ضعيف سيمي به کابل خودنگهدار در روستاهاي بخش آباد و کلاته ملا، با هزينه ۲۱۰ ميليون ريال ، از جمله پروژه هاي قابل بهره برداري به شمار مي رود.

 

مدیرتوزیع برق شهرستان دامغان  با بیان این که پروژه بهسازی ۵۵۰ دستگاه لوازم اندازه گیری مشترکان در نقاط مختلف شهرستان با اعتبار ۳۶۸ میليون ريال به انجام رسيده تصريح کرد: احداث تنظيم کننده ولتاژ (اتوبوستر) در سه راهي يزدان آباد به مبلغ يک ميليارد و ۱۸۲ ميليون ريال ، از ديگر پروژه هايي است که در هفته دولت امسال بهره برداري مي شود.

 

وی با عنوان این که پروژه تامین برق و نصب انشعابات پاساژ بلوار آزادی با اعتبار ۳۸۹ میلون ریال افتتاح می گردد اضافه کرد: پروژه اصلاح و رفع حريم ۷۵۹ متر شبکه در جاده تويه دروار با هزينه ۳۷۸ ميليون ريال ، بهره برداري خواهد شد.

 

افتتاح ۹ پروژه عمرانی برق رسانی درگرمسار

مدیرتوزیع برق شهرستان گرمسار از افتتاح ۹ پروژه عمرانی برق رسانی در هفته دولت سال جاری خبر داد وگفت: به منظور بهره برداری از این پروژه ها، مبلغ ۱۳ میلیارد و ۲۰۵ ميليون ريال سرمايه گذاري شده است.

 

حسین صفری با ابراز این که پروژه راه اندازی فاز اول نیروگاه یک مگاواتی بخش خصوصی (DG) با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد گفت: نصب چهاردستگاه جداکننده (سکسیونر) جهت ارتباط خطوط ۲۰کیلوولت هوائی ایوانکي با هزينه ۴۵۲ ميليون ريال ، از پروژه هايي است که بهره برداري مي شود.

 

وی بااشاره به این که دوپروژه بهسازی و احداث دو هزار و ۱۸۰ متر شبکه فشار متوسط هوائی و زمینی به مبلغ ۷۳۸ میليون ريال بهره برداري مي گردند افزود: افزايش قدرت برق تامين اجتماعي با اعتبار ۱۴۰ ميليون ريال ، از جمله پروژه هاي قابل افتتاح در هفته دولت است.

 

صفری به بهره برداری از دو فیدر پست ۶۳ کیلوولت شهید احمدی با احداث ۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط با هزینه ۱۸۲ميليون ريال اشاره نموده و تصريح کرد: تعويض چهار سلول ۲۰ کيلوولت پست زميني نيروگاه به مبلغ ۶۴۳ میلیون ریال ، به عنوان پروژه ای است که افتتاح می شود.

 

وی همچنین با بیان این که پروژه احداث پست هوائی به ظرفیت ۲۰۰ کیلوولت آمپر در فوت کورت کلوا با اعتبار ۴۳۰ ميليون ريال افتتاح مي شود يادآور شد: بهينه سازي شبکه و پست برق خيابان شهيد غلامي گرمسار با هزينه ۶۲۰ ميليون ريال ، از ديگر پروژه هاي قابل افتتاح در هفته دولت امسال به شمار مي رود.

 

بهره برداری از هشت پروژه عمرانی برق رسانی در شهرستان سرخه

مدیرتوزیع برق شهرستان سرخه از افتتاح هشت پروژه عمرانی برق رسانی در هفته دولت سال جاری در این شهرستان اطلاع داد.

 

مهدی پاک طینت با بیان این که پروژه احداث پست زمینی کمپکت و ۳۶۰ متر شبکه فشار متوسط زمیني با اعتبار يک ميليارد و ۸۴۳ ميليون ريال بهره برداري خواهد شد گفت: دو دستگاه پست و ۸۸۳ متر شبکه فشار متوسط هوائي در روستاي لاسجرد به مبلغ ۶۹۹ ميليون ريال ، به عنوان پروژه قابل افتتاح محسوب مي شود.

 

وی به سه پروژه احداث چهار ایستگاه هوائی توزیع برق در سطح این شهرستان با هزینه ۸۹۰ میليون ريال اشاره کرد و افزود: تامين روشنائي معابر پليس راه به مبلغ ۱۰۹ ميليون ريال، از ديگر پروژه هايي است که مورد بهره برداري قرار خواهدگرفت.

 

پاک طینت با عنوان اینکه پروژه نصب پنج دستگاه جداکننده (سکسیونرگازی) sf۶ در سطح شهرستان با هزینه ۶۹۸ میلیون ریال افتتاح خواهد شد بیان داشت: پروژه بهینه سازی دو هزار و ۱۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوائي دو کارخانه گچ با اعتبار ۸۲۲ ميليون ريال ، بهره برداري مي شود.

 

وی یادآور شد: به منظور  افتتاح پروژه های ذکر شده در هفته دولت امسال ، پنج میلیارد و ۶۱ میلیون ريال هزينه اختصاص و سرمايه گذاري شده است.

 

نظر شما