شناسهٔ خبر: 27494927 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

وجود 358 نمازخانه مستقل در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی - معاون پرورشی و فرهنگی اداراه‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از وجود ۳۵۸ نمازخانه مستقل در مدراس این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

وجود 358 نمازخانه مستقل در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدبهاءالدین ملک‌حسینی، معاون پرورشی و فرهنگی اداراه‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 27 مردادماه در همایش نماز کلید بهشت در گچساران، اظهار کرد: نماز مهم‌ترین ارکان دین اسلام بوده و همیشه در دین مبین اسلام به عنوان کلید بهشت از آن یاد شده است.
وی با اشاره به اینکه در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 358 نماز خانه مستقل و 287 نفر امام جماعت روحانی وجود دارد، افزود: در حال حاضر به 254 نماز‌‌خانه در مدارس این استان نیازمند هستیم.
ملک‌حسینی از وجود دو هزار مدرسه دارای نمازخانه در این استان خبر داد و گفت: سه هزار و 15 مدرسه در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد 775 مدرسه با 10 دانش‌آموز فعالیت می‌کند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداراه‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 10 مدرسه تک نفره نیز در این استان فعال است.
همچنین، سیدظهیرالدین پورالحسینی، مدیر آموزش و پرورش گچساران نیز در این همایش  با اشاره به اینکه نماز مانند سپری انسان را در مقابل وسوسه های شیطانی محافظت می‌کند، اظهار کرد: باید در کنار مسائل و دروس علیم بر ترویج نماز و مسائل دینی نیز تلاش کرد.
مدیر آموزش و پرورش گچساران اضافه کرد: در همین راستا یک کارگاه دوروزه با حضور بیش از 50 نفر از آموزش‌دهندگان نهضت سواد آموزی در گچساران برگزار شد.
انتهای پیام

نظر شما