شناسهٔ خبر: 27494518 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه مطرح کرد

تبعیت از رهبری گر‌ه‌گشای مشکلات

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سید حسن نصرالله گفت که عامل تمام موفقیت‌های ما در حزب‌الله تبعیت کامل از رهبر معظم انقلاب بود، اکنون گره گشای مشکلات کشور تبعیت از مقام معظم رهبری است و اگر مسؤولان کشور به رهنمود‌های ایشان توجه کنند، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

صاحب‌خبر -
صراط:

 

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی ظهر امروز در همایش نقش حوزه انقلابی در ماندگاری انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به رویکرد حوزه اظهار کرد: رویکرد حوزه علمیه قم به معنای واقعی رویکردی انقلابی است، ولی فقیه، سکان دار نظام دینی است و در چنین نظامی همه موظف هستند با فهم اراده ولایت، نسبت به اجرای آن عمل کند.

به گزارش فارس وی ادامه داد: خنثی کننده بسیاری از توطئه‌ها پیوند دو نهاد مقدس سپاه پاسداران و روحانیت است و در عمق بخشیدن به انقلاب اسلامی پیوند این دو نهاد انقلابی موثر است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و انقلاب، مرگ تدریجی رژیم صهیونیستی را قطعی کرده است، به گونه‌ای که این رژیم زمانی شعار نیل تا فرات سر می‌داد، اما امروز خود را پشت دیوار‌های هفت متری بتنی مخفی کرده است.

حاجی صادقی با اشاره به وضعیت جنگ در سوریه اظهار کرد: روزی ۱۸ درصد محدوده کشور سوریه در دست دولت این کشور بود و هیچ امنیتی در این محدوده وجود نداشت، امروز ۶۸ درصد از خاک سوریه در اختیار دولت این کشور است.

وی ادامه داد: نهضت مقاومت در سوریه پیروز شد و دیدن عظمت انقلاب در خارج از مرز‌ها بر استواری این انقلاب شهادت می‌دهد، اگر در داخل مقداری لغزش‌هایی را می‌بینیم، تصور نکنیم که انقلاب از بین خواهد رفت.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: توان حزب‌الله لبنان نسبت به جنگ ۲۰۰۶، ۱۰ برابر شده است و نیرو‌های حزب‌الله توانایی‌هایی جدیدی را با شرکت در جنگ سوریه به دست آوردند، انقلاب اسلامی صادر شده است و لحن ترامپ ناشی از عصبانیت او از عمق نفوذ ایران در منطقه است.

حاجی صادقی، وظیفه سپاه را دفاع از انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: سپاه و بسیج بهترین مکان روحانیون برای اعمال رسالت دینی یعنی همان دفاع از دین خداوند است، جنگ امروز، تهاجم فکری و ارزشی برای تصرف فکر‌ها و دل‌ها است.

وی ادامه داد: دشمن نگران استمرار انقلاب اسلامی است و اعتقاد دارد که اگر انقلاب یک دهه دیگر عمر کند، باید سفره ابرقدرتی خود را جمع کند، چرا که انقلاب اسلامی تمام شاخصه‌های ابرقدرتی را از دشمن گرفته و برنامه او خشکاندن ریشه‌های این انقلاب است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی در عملیات نظامی در دوران دفاع مقدس و سوریه به پیروزی رسیده است، اما دشمن در فتنه داخلی و حمله به فکر‌ها و ذهن‌ها موفق به پیشروی در داخل کشور شده است و حوزه باید کسانی را تربیت کند که بتوانند در این جبهه فرماندهی کنند.

حاجی صادقی با اشاره به نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص برجام اظهار کرد: اگر ۹ شرط مقام معظم رهبری در خصوص برجام رعایت می‌شد، به این جا نمی‌رسیدیم.

وی ادامه داد: هر گاه مسؤولان کشور موضع انقلابی بگیرند، سپاه پاسداران از مواضع مسئولان با تمام توان حمایت می‌کند، خطاب به مسؤولان می‌گویم که شما سیاست گذار نیستید بلکه باید اجرا کننده سیاست‌های رهبر معظم انقلاب باشید.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: معرفی مقام معظم رهبری رسالت روحانیت است، ولی فقیه هدیه الهی است و قدرشناسی از رهبر معظم انقلاب اهمیت زیادی دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سید حسن نصرالله گفت که عامل تمام موفقیت‌های ما در حزب‌الله تبعیت کامل از رهبر معظم انقلاب بود، اکنون گره گشای مشکلات کشور تبعیت از مقام معظم رهبری است و اگر مسؤولان کشور به رهنمود‌های ایشان توجه کنند، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

نظر شما