شناسهٔ خبر: 27493333 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

سیمونه اینزاگی: مقابل یوونتوس و ناپولی نباید احتیاط را کنار بگذارید؛ مانند فصل قبل در دام خاموشی افتادیم

نوید معصومی

سرمربی لاتزیو پس از آنکه تیمش امتیازات بازی با ناپولی را از دست داد گفت آنها فصل را مانند پایان فصل گذشته، آغاز کرده اند.

صاحب‌خبر -

طرفداری - لاتزیو در حالی که با گل ایموبیله در مقابل ناپولی جلو افتاده بود، 2 گل دریافت و بازی را واگذار کرد. سیمونه اینزاگی پس از بازی در گفتگو با DAZN گفت:

این همان خاموش مقطعی بود که به طور معمول در دام آن می افتیم (با یادآوری شکست مقابل اینتر در پایان فصل گذشته). فکر نمی کنم شایسته شکست بوده باشیم زیرا همه چیز طی 10 دقیقه اتفاق افتاد. ما خوب بازی کرده بودیم و تقریبا اجازه هیچ کاری به ناپولی ندادیم و تمرکزی که باید در چنین بازی هایی داشته باشیم، نداشتیم. بازیکنانی داشتیم که آغاز تمرینشان از 3 آگوست بود و من مجبور بودم آنها را امشب استفاده کنم. همچنین برنامه مسابقات با ما مهربان نبود و یک آغاز سخت داشتیم اما باید آستین هایمان را بالا بزنیم و به کارمان برسیم. 

فصل گذشته لاتزیو در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان بود اما تیم های اینتر، میلان، رم، فیورنتینا و تورینو خودشان را تقویت کرده اند:

این موقعیت را داریم که جایگاه خود را تثبیت کنیم و باید برای آن تلاش کنیم. ناپولی و یوونتوس دو تیم برتر لیگ هستند و نباید هرگز احتیاط خود را مقابل آنها کنار بگذاریم. باید همیشه مثل نیم ساعت اول این دیدار بازی کنیم. در آن دقایق خیلی خوب بودیم. 

نظر شما