شناسهٔ خبر: 27493166 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرمربی فوتسال بانوان ملی حفاری: هزینه‌های سنگین باعث بی‌نظمی‌های لیگ است

سرمربی تیم فوتسال بانوان شرکت ملی حفاری ایران گفت: بی‌نظمی‌هایی که در شروع لیگ اتفاق افتاد به خاطر وضعیت جامعه و هزینه‌های سنگین بود، حتی خود ما هم خیلی مطمئن نیستیم تا پایان فصل ادامه می‌دهیم یا نه.

صاحب‌خبر -

 زیور بابایی سرمربی تیم فوتسال بانوان شرکت ملی حفاری ایران پس از پیروزی در هفته‌ دوم لیگ برتر در گفت‌وگو با ایسنا، به بی‌نظمی‌های به وجود آمده در ابتدای لیگ اشاره کرد و گفت: این مسائل دست فدراسیون فوتبال نیست آنها هم سعی می‌کنند که بهترین لیگ را برگزار کنند اما وضعیت فعلی جامعه و هزینه‌های سنگین باعث بروز چنین مشکلاتی می‌شود؛ حتی ما هم خیلی مطمئن نیستیم که با این شرایط می‌توانیم تا پایان فصل ادامه‌ دهیم یا خیر؟ نه تنها بخش ورزش،‌ بلکه کل جامعه با این وضعیت دست و پنجه نرم می‌کند.

بابایی در پاسخ به این سوال که آیا قرار دادن جریمه‌های سنگین‌تر می‌توان عامل باز دارنده‌ای برای انصراف تیم‌ها باشد، بیان‌ کرد: بخش ورزش بانوان با آقایان متفاوت است. با این که قبول دارم باید یکسری سخت‌گیری‌ها انجام شود اما اگر به تیم‌ها خیلی سخت بگیریم قاعدتا هیچ کدام را نباید در لیگ شرکت داد. بنابراین باید گاهی نرمش و انعطاف وجود داشته باشد تا تیم‌های بانوان هم با شرایط خاص بتوانند در لیگ حضور پیدا کنند.

او ادامه‌ داد: مایل نیستم که هر روز با بی برنامگی روبرو شویم. تیم نامی نو اصفهان در ابتدای فصل انصراف داد اما سال‌های قبل هم این مشکل را داشتیم که برخی از تیم‌ها در میانه راه انصراف می‌دادند و برای تیم‌های دیگر مشکل ایجاد می‌کردند.  البته امسال با شیوه جدید انتخاب قهرمان، این که  کدام تیم انصراف دهد تاثیرگذار نیست در هر صورت چهار تیم اول در پلی‌آف  با هم بازی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان شرکت ملی حفاری ایران در مورد بازی با دریژنو فرخ شهر در هفته‌ دوم لیگ برتر، گفت‌: از دید من بازی خوب، جذاب و قشنگی بود.  فکر نمی کردم این تیم تازه رسیده به لیگ برتر این قدر تماشاگر داشته باشد. سالن پر شده بود و تماشاگران تا لحظه آخر شاد و سر زنده تیم‌شان را تشویق می‌کردند.

او به عملکرد تیم خود اشاره  و بیان‌ کرد: بازیکنان کارشان را انجام دادند. البته به خاطر این که از اهواز به شهر کرد پرواز مستقیم انجام نمی‌شود به ناچار برای بازی بادریژنو با اتوبوس به فرخ شهر رفتیم که به همین دلیل بازیکنان کمی خسته راه بودند اما خدا را شکر توانستند کارشان را درست انجام دهند و از عملکردشان راضی بودم.

بابایی در مورد آمادگی تیمش در هفته‌ دوم لیگ، گفت‌: اگر بازیکنان آسیب نبینند قطعا هر هفته‌ که پیش رو داریم سر حال‌تر و بهتر کار می‌کنند و قاعدتا باید نتایج خوبی را کسب کنیم.  البته در این بازی یک محروم داشتیم اما برای بازی با استقلال ساری همه بازیکنان حاضر هستند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان شرکت ملی حفاری ایران در پایان در مورد پیش بینی از عملکرد تیمش در بازی با استقلال ساری در هفته‌ سوم لیگ برتر، گفت‌: فکر می‌کنم این تیم، تیمی جوان است و بازیکنانش بومی هستند. هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم. مطمئنا آنها برای دفاع از چیزهایی که دارند می‌آیند و بازی می‌کنند پس بی خیال نیستند. به همه تیم‌ها احترام می گذاریم.

به گزارش ایسنا، تیم شرکت ملی حفاری ایرا ن در هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان با نتیجه‌ هشت بر یک دریژنو فرخ شهر را شکست داد و با 16 گل زده با تفاضل گل بهتر در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.

انتهای پیام

نظر شما