شناسهٔ خبر: 27490652 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دکتر سیدعلی ابطحی:

جذب هزار عضو هیأت علمی در رشته‌های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: هزار و 800 نفر در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد هزار نفر جذب خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر سید علی ابطحی با بیان اینکه در جذب اعضای هیأت علمی تمایل داریم فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی را جذب کنیم، اظهار کرد: هدف این است استادانی فرهیخته، با سابقه علمی مناسب و رتبه‌های برتر دوره‌های تخصصی را جذب کنیم. سال گذشته نیز بعد از انتشار فراخوان جذب، تعدادی ثبت‌نام کردند که ما طبق نیاز و براساس رزومه افراد، بهترین‌ها را انتخاب کردیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با تاکید بر بهبود روند جذب اعضای هیأت علمی با وجود هیات جذب مستقل در دانشگاه آزاد تصریح کرد: این اختیار وجود دارد که تا پیش از آنکه استاد، توسط هیأت جذب انتخاب شود، قرارداد یک ساله برای ارزیابی عملکرد فرد منعقد شود.

دکتر ابطحی ادامه داد: قرارداد تعهدی برای استخدام نیست اما می‌تواند شروعی برای روند استخدام باشد. اگرة استاد مورد تأیید قرار گرفت، هیات جذب ظرف 130 روز اعلام می‌کند آیا فرد شرایط جذب را دارد یا خیر. سابقه یک ساله نیز جزء سنوات کاری او محسوب می‌شود.

وی از انتشار فراخوان جذب هیأت علمی برای سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت: تاکنون هزار و 800 نفر در این فراخوان ثبت‌نام کرده‌اند و ما از این تعداد مجاز به جذب هزار نفر هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران عنوان کرد: قصد داریم براساس نیاز و الزامات آموزشی نیرو بگیرم و کسانی که امتحانات شفاهی و سایر ضوابط بهتر باشند، جذب خواهند شد.

 

نظر شما