شناسهٔ خبر: 27490154 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

آیین تجلیل از قهرمانان ورزش استان سمنان برگزار شد

با حضور مسئولان ارشد استان و کشور آیین تجلیل از قهرمانان ورزش استان سمنان در مسابقات جهانی ، آسیایی و بین المللی برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ؛ آیین تجلیل از قهرمانان ورزش استان سمنان در مسابقات جهانی ، آسیایی و بین المللی با حضور سعید ناجی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ، ایرج رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان ، احمد همتی نماینده مردم سمنان ، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ،فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ، امیر بینایی مدیرکل دفترامور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان و سایر مسئولان استان در سالن شهید مطهری سمنان برگزار شد.
فرزاد فتاحی در این آیین با اشاره به افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان سمنان در دولت تدبیر و امید را از 32 هزار نفر در سال 92 به 37 هزار نفر در سال 96 دیگر دستاورد حوزه ورزش عنوان کرد و گفت: استان سمنان در این حوزه رشد 14 درصدی داشت.
وی با اشاره به دستاوردهای ورزشی استان سمنان در دولت تدبیر و امید، گفت: در این دوره با تلاش ورزشکاران استان 2 هزار و 194 مدال کشوری و 264 مدال جهانی، آسیایی و بین المللی کسب شد و 6 میزبانی مسابقات بین المللی و 389 میزبانی مسابقات کشوری در نقاط مختلف استان سمنان برگزار شد.
فتاحی با اشاره به اینکه امسال 18 طرح ورزشی در حال اجراست، گفت: در استان سمنان 15 طرح بزرگ در قالب برنامه فجر چهلم از هفته دولت تا دهه فجر افتتاح می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان تاکید کرد : برای این 15 طرح 356 میلیارد ریال هزینه شده و 86 هزارمترمربع فضای ورزشی به استان اضافه می شود که بیشتر فضاهای ورزشی تخصصی است.
وی با اشاره به اینکه در طول پنج سال گذشته در دولت تدبیر و امید 24 طرح ورزشی در استان سمنان افتتاح شد، افزود: در مجموع 510 میلیارد ریال برای افتتاح طرح های ورزشی در دولت تدبیر و امید در استان سمنان هزینه شد.
وی یادآور شد: بزرگترین این طرح ها ورزشگاه 15 هزارنفری سمنان بود که با حضور دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری افتتاح شد.
فتاحی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون 77 خانه ورزش روستایی در استان سمنان احداث شده است، اضافه کرد: تا هفته دولت تعداد این طرح ها به 100 خانه ورزشی روستایی می رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به نیاز استان به استعدادیابی در رشته های ورزشی مختلف، تاکید کرد: مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال یکشنبه آینده در سفر به استان سمنان، علاوه بر افتتاح مجموعه پزشکی ورزشی در دانشگاه، تفاهم نامه استعدادیابی رشته فوتبال را در شاهرود منعقد می کند.
گفتنی است در این آیین با حضور مسئولان از 145 قهرمان ورزش استان سمنان که در مسابقات آسیایی، جهانی و بین المللی حاضر بودند تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
در پایان این آیین از شش نماینده استان سمنان اعزام به مسابقات آسیایی جاکارتا توسط مسئولان و جامعه ورزش و جوانان استان سمنان بدرقه بعمل آمد.

نظر شما