شناسهٔ خبر: 27486287 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

مربی اسبق آبی پوشان: استقلال خارج از خانه مشکل دارد

تهران- ایرنا- «سیروس دین محمدی» مربی اسبق آبی پوشان پایتخت، گفت: استقلال در دیدارهای خارج از خانه مقابل حریفان مشکل دارد و باید خط حمله خود را در این خصوص ترمیم کند.

صاحب‌خبر -

دین محمدی امروز -شنبه- در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره دیدار دو تیم پارس جنوبی جم و استقلال در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر افزود: تیم استقلال در نیمه نخست بازی به خصوص در خط حمله خود زهردار نبود و پارس جنوبی جم عملکرد بهتری داشت.
وی گفت: در نیمه دوم بازی هم هر چند تیم استقلال در مالکیت توپ از حریف بهتر بود، ولی بازیکنان در فاز حمله توانایی باز کردن دروازه تیم جنوبی را نداشتند و فقط تا پشت محوطه 18 قدم حریف می توانستند نمایش قابل قبولی ارائه دهند.
دستیار «پرویز مظلومی» در لیگ پانزدهم اعتقاد دارد، استقلال برای رسیدن به گل می توانست مالکیت توپ را به حریف بدهد و از اشتباهات آنها در باز کردن دروازه تیم پارس جنوبی استفاده کند.
دین محمدی ادامه داد: زمانی که مالکیت توپ در اختیار تیم مقابل باشد، حریف فرصت سازماندهی خود را دارد که باید سعی کرد از این شرایط جلوگیری کرد.
وی درباره بازیکنان جدید تیم استقلال نیز گفت: «طارق همام» بازیکن جدید تیم استقلال عملکرد خوبی در دیدار مقابل تیم پارس داشت و با گذشت زمان بازی های بهتری ازاو خواهیم دید. ولی «مارکوس نیومایر» هنوز از آمادگی کامل کمی فاصله دارد و باید دید در ادامه رقابت های لیگ در صورت رسیدن به مرز آمادگی چگونه بازی می کند.
او در خصوص گل به خودی استقلال توسط «آرمین سهرابیان» نیز اظهار داشت: خط دفاع استقلال عملکرد قابل قبولی در چند دیدار هفته ابتدایی لیگ داشت و گلی که توسط سهرابیان وارد دروازه استقلال شد، ممکن است در هر بازی فوتبال توسط مدافعان رخ دهد.
دین محمدی با بیان اینکه استقلال پتانسیل موفقیت در لیگ ایران و حتی آسیا را دارد، افزود: اگر استقلال با همان شیوه و روشی که مقابل تراکتورسازی بازی کرد، به میدان برود، می تواند هم در لیگ ایران و هم آسیا موفق بوده و حتی مدعی قهرمانی باشد.
تیم استقلال در هفته سوم لیگ برتر مقابل تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی با سه گل به پیروزی رسید. این در حالی است که در دو دیدار ابتدایی به ترتیب مقابل پیکان در ورزشگاه آزادی و ذوب آهن در اصفهان تساوی حاصل تلاش آبی پوشان بود.
وی ادامه داد: استقلال در لیگ هجدهم به رغم اینکه تعدادی از بازیکنان خود را از دست داده، بازیکنان خارجی خوبی مانند نیومایر، طارق همام و الحاجی گرو و همچنین مرتضی تبریزی را جذب کرده که می توانند در ادامه رقابت های فوتبال تاثیر به سزایی برای رسیدن استقلال به قهرمانی داشته باشند.
او کار استقلال را درلیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر سخت دانست و افزود: السد نیز بازیکنان قابلی جذب کرده و تمام برنامه ریزی آنها عبور از این مرحله و رسیدن به نیمه نهایی مسابقات است تا کار استقلال مقابل این تیم سخت باشد.
استقلال در دو دیدار رفت و برگشت در روزهای 5 و 26 شهریورماه به مصاف السد می رود.
دین محمدی سطح هجدهمین دوره رقابت های لیگ را بالا دانست و اظهار داشت: وقتی تیم پدیده صدرنشین لیگ است و تیم های مانند فولاد خوزستان و پارس جنوبی جم در رده های بالای جدول رده بندی قرار دارند، نشان از افزایش سطح کیفی مسابقات دارد که در کنار حضور پرسپولیس، استقلال، سپاهان، ذوب آهن، پیکان و سایپا می توان شاهد دیدن مسابقات جذابتری بود.
در پایان هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم های پدیده با9 امتیاز، سپاهان و پرسپولیس با 8 امتیاز، پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان با 7 امتیاز، پیکان تهران با 6 امتیاز و استقلال تهران با 5 امتیاز به ترتیب رده های اول تا هفتم را به خود اختصاص داده اند.
ورزشی**9029**1368

منبع: ایرنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما