شناسهٔ خبر: 27485544 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

از بام ایران تا جاکارتا

مدال طلای آسیا را به ویترین افتخارات بسکتبال کشورمان خواهیم آورد

ورزشکار چهارمحالی عضو تیم ملی بسکتبال کشورمان در آخرین گفتگوی خود قبل از اعزام به اندونزی گفت: با حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی جاکارتا، مدال طلای این مسابقات را به ویترین افتخارات بسکتبال کشورمان اضافه خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -
بهنام یخچالی دهکردی، عضو تیم ملی بسکتبال کشورمان در گفتگو با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: با برنامه ریزی فدراسیون بسکتبال و حمایت های وزارت ورزش و جوانان، تمرینات فشرده ای را زیر نظر مربیان تیم ملی از فروردین ماه امسال آغاز کردیم.
یخچالی با اشاره به برپایی4 اردوی تمرینی برون مرزی تیم ملی بسکتبال برای کسب آمادگی حضور در رقابت های آسیایی افزود: علی رغم محدودیت های مالی موجود اما کمیته ملی المپیک، فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان با حمایت گسترده از ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی انگیزه بالایی را برای کسب مدال در بین ورزشکاران به وجود آورده اند.
یخچالی که با کوله باری از تجربه و انگیزه به همراه 11 هم تیمی خود امروز عازم جاکارتا خواهد شد، اضافه کرد: تیم های چین و کره مهمترین رقیبان ما در این مسابقات هستند اما توجهی به حریفان نداریم و همه تلاش خود را خواهیم کرد و هدف اصلی ما در این مسابقات کسب مدال طلای آسیا است.
بسکتبالیست 22 ساله چهارمحال و بختیاری که بیش از 8 سال سابقه عضویت در تیم های ملی را دارد ادامه داد: از 13 سالگی با تیم مدارس، پا به زمین بسکتبال گذاشتم و یکسال بعد راهی اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان شدم.
این ورزشکار شهرکردی که با انتخاب فدراسیون جهانی بسکتبال، نامش در جمع برترین های بسکتبال قاره کهن به چشم میخورد، متولد 21 تیرماه 1374 است و با قد 1متر و 91سانی متر از امیدهای اول کشورمان برای ایستادن بر سکوی نخست رقابت های آسیایی است.

نظر شما