شناسهٔ خبر: 27479794 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ترین های هفته چهارم لیگ برتر؛ ناکامی سرخابی ها، صدرنشینی پدیده

سجاد ساوری

پرونده هفته چهارم مسابقات لیگ هجدهم نیز با برگزاری هشت دیدار بسته شد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- هفته چهارم لیگ خلیج فارس شب گذشته به پایان رسید و سرخابی های پایتخت نتایج خوبی را کسب نکردند. استقلال در شهر جم مقابل پارس جنوبی شکست خورد و پرسپولیس نیز در آزادی مقابل نفت مسجد سلیمان متوقف شد. پدیده با پیروزی مقابل سپیدرود رشت موفق شد به صدر جدول رده بندی صعود کند. سپاهان نیز با پیروزی در دربی اصفهان خود را به رده دوم جدول رساند.

پر گل ترین بازی هفته: صنعت نفت 2-2 استقلال خوزستان

از 8 بازی هفته چهارم لیگ، 7 دیدار گل داشت که در مجموع 16 گل به ثمر رسید که 4 گل سهم یک دیدار بود. آمار گل ها در هفته چهارم به نسبت خوب بود که پرگل ترین دیدار را در آبادان شاهد بودیم. تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند تا با 4 گل، این دیدار پرگل ترین بازی هفته چهارم باشد. وحید خشتان مرد اول این میدان بود که موفق شد 2 گل برای استقلال خوزستان به ثمر برساند. میلاد جهانی و کرار جاسم نیز گلزنان صنعت نفت آبادان بودند.

بازیکنان پدیده

سرمربی هفته: یحیی گل محمدی

شاگردان یحیی گل محمدی پس از شکست مقابل پرسپولیس در هفته اول، 3 پیروزی پیاپی کسب کردند. یحیی گل محمدی به خوبی تیمش را مدیریت کرد تا با پیروزی های متوالی خود صدر جدول لیگ را در پایان هفته چهارم به دست آورند. پدیده در هفته چهارم موفق شد سپیدرود را در رشت شکست دهد. یحیی گل محمدی با عملکرد خوبی که تیمش داشت باز هم عنوان سرمربی هفته را به دست آورد.

یحیی گل محمدی

تیم هفته: پدیده خراسان

زمانی که پدیده خراسان در هفته اول مقابل پرسپولیس در مشهد شکست خورد، شاید کسی فکرش را نمی کرد که این تیم در هفته چهارم صدر جدول را از دست پرسپولیس در بیاورد. پدیده سال گذشته به خاطر کسر امتیاز وارد بحران شدیدی شد و حتی این تیم با محرومیت و سقوط به دسته پایین تر تهدید می شد. پیش از آغاز لیگ هم شایعاتی در خصوص منحل شدن این تیم شنیده می شد، اما در نهایت این تیم مشهدی در لیگ هجدهم حاضر شد. حالا آن ها در پایان هفته چهارم لیگ با پیروزی مقابل سپیدرود در رشت به صدر جدول رسیدند تا تیم هفته لقب گیرند.

بازیکنان پدیده

بازی هفته: ذوب آهن-سپاهان

قطعا پس از دربی تهران، دربی اصفهان دومین دربی جذاب لیگ ایران است. تقابل های ذوب آهن و سپاهان همیشه جذابیت و حواشی های خاص خودش را داشته است. تقابل این دو تیم گاهی بسیار صمیمانه و گاهی با حواشی زیاد همراه بوده است. شاید تقابل آن ها در هفته چهارم لیگ هجدهم، یکی از از بازی های با حواشی زیاد بوده است. بازی جذابی از دو تیم شاهد بودیم که ابتدا سپاهان خیلی زود 2 گل به ثمر رساند. در نیمه دوم ذوب آهن با اینکه یک اخراجی داشت، موفق شد اختلاف را به حداقل برساند، اما در نهایت سپاهان در حالی 2 بر 1 پیروز شد که ذوب آهنی ها به عملکرد داور اعتراض داشتند.

سپاهان-ذوب آهن

بازیکن هفته: وحید خشتان

وحید خشتان فصل گذشته در تیم زاگرس یاسوج در لیگ دسته دوم ایران بازی می کرد. وی همچنین در این تیم در پست دفاع راست بازی می کرد. داریوش یزدی، خشتان را به استقلال خوزستان آورد و از او در خط حمله استفاده کرد تا حالا صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر شود. وحید خشتان، بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان با دو گلی که شب گذشته مقابل صنعت نفت آبادان به ثمر رساند در پایان هفته چهارم با چهار گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ قرار گرفت تا عنوان بهترین بازیکن هفته چهارم را کسب کند.

وحید خشتان

ناکام هفته: سپیدرود

سپیدرود اوضاع خوبی از لحاظ مدیریتی و فنی در لیگ هجدهم نداشته است. این تیم در هفته چهارم باز هم شکست خورد تا به تنهایی با 1 امتیاز در قعر جدول قرار گیرد. سپیدرود در هفته چهارم، سومین شکستش را متحمل شد تا ناکام هفته لقب گیرد. البته به جرات می شود گفت که سپیدرود تاکنون ناکام لیگ برتر هم هست و با این شرایط شاید راهی لیگ یک شود.

هواداران سپیدرود

به جای مانده از هفته چهارم

  • تیم نفت مسجد سلیمان تا پایان هفته چهارم موفق به گلزنی نشده است.
  • پرسپولیس تا پایان هفته چهارم لیگ دروازه اش باز نشده است.
  • وحید شیخ ویسی پس از 306 دقیقه کلین شیت، توسط پیمان بابایی دروازه اش باز شد.
  • پرسپولیس تاکنون 3 بار به مصاف نفت مسجد سلیمان رفته که موفق به شکست این تیم نشده است.
  • استقلال در شهر جم باز هم نتوانست پارس جنوبی را شکست دهد.

تیم منتخب هفته چهارم

ترین های هفته چهارم

جدول رده بندی

جدول رده بندی

نظر شما