شناسهٔ خبر: 27479032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معرفی برترینهای دومین روز مسابقات بین المللی کاراته در ارومیه

مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی در دومین روز با مشخص شدن برترینها در بخش های مختلف کاتا و کمیته در ارومیه پیگیری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، در کاتای بزرگسالان رومان حیدراف از جمهوری آذربایجان، ابوالفضل شهرجردی از ایران و علی زند از ایران به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش کمیته جوانان وزن منفی 61 کیلوگرم، بکاریز صلوات از قزاقستان، علیرضا فرجی از ایران و امید حسن ضابطی از ایران به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند.

در بخش کمیته وزن مثبت 84 بزرگسالان نیز امیررضا پور حیدر و مجید نیکو همت از ایران به ترتیب به مقامهای اول و دوم دست یافتند و فرانکلین مینا از اکوادور سوم شد.

در بخش کمیته وزن منفی 84، مهدی خدابخش و کیوان بابایی از ایران به ترتیب مدالهای طلا و نقره را از آن خود کردند و کامران مدنی از امریکا و پناه عبدالعلی اف از آذربایجان به طور مشترک مدال برنز را کسب کرد.

در چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جایزه بزرگ جام وحدت و دوستی 400 ورزشکار از 14 کشور جهان در دو بخش کاتا و کمیته و در سه رده سنی نوجوانان جوانان و بزرگسالان تا 28 مرداد در ارومیه با هم رقابت می کنند.

معرفی برترینهای دومین روز مسابقات بین المللی کاراته در ارومیه معرفی برترینهای دومین روز مسابقات بین المللی کاراته در ارومیه معرفی برترینهای دومین روز مسابقات بین المللی کاراته در ارومیه

نظر شما