شناسهٔ خبر: 27478734 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جان باختن سارق مسلح در درگیری مسلحانه با پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان هامون گفت : در درگیری سارقان مسلح با ماموران انتظامی شهرستان هامون، سارق حرفه ای به ضرب گلوگه زمین گیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا سیستان و بلوچستان ، سرهنگ عباس کشتگر گفت: روز کذشته یکی از تیم‌های پاسگاه انتظامی لطف ا... هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه سواری ام وی ام ۳۱۵ با ۲ سرنشین جوان مظنون و به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به دستور پلیس با سرعت سرسام آوری متواری شد.

وی افزود: با متواری شدن خودرو تیم گشت ضمن تعقیب خودرو موضوع را به مرکز پیام اعلام و طرح مهار در محور‌های مواصلاتی شهرستان با همکاری تیم‌های از پلیس امنیت عمومی، یگان امداد و کلانتری ۱۱ و پاسگاه انتظامی "لوتک" به اجرا در آمد و در استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد این خودرو اسفندماه سال گذشته در شهر مشهد به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان هامون تصریح کرد: پس از طی مسافتی، سرنشین خودرو به سمت خودرو پلیس شلیک و یکی از سرنشینان خودرو گشت پلیس از ناحیه دست چپ مجروح شد.

در ادامه این عملیات عوامل انتظامی پس از هشدار‌های مکرر، خودرو مسروقه را با استفاده از قانون بکارگیری سلاح متوقف کردند.

سرهنگ کشتگر تصریح کرد: در این عملیات سرنشین مسلح خودرو سرقتی به ضرب گلوله پلیس فوت و راننده آن نیز مجروح و تحت الحفظ به مراکز درمانی منتقل شد.

وی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری و مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک و تعداد ۸ پوکه کلت از خودرو مسروقه تصریح کرد: تحقیقات از راننده خودرو برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

 

نظر شما