شناسهٔ خبر: 27478107 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی پرسپولیس: الدحیل بهترین تیم آسیاست

تهران-ایرنا- «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الدحیل قطر در حال حاضر بهترین تیم آسیاست و کار دشواری برابر این تیم پیش رو خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، برانکو ایوانکوویچ امروز (شنبه) در حاشیه تمرین پرسپولیس درباره دیدار با الدحیل قطر در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بارها درباره تیم الدحیل صحبت کرده ام و معتقدم آنها تیم خوبی دارند این تیم در یکی از تازه ترین بازی خود به تیم العین 8 گل زده است و این کار ما را سخت تر می کنم.
وی اضافه کرد: همچنین معتقدم این تیم لیاقت حضور در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته آسیا را نیز داشت و باید مقابل این تیم محتاط بود.
تیم پرسپولیس در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ششم شهریورماه با تیم الدحیل قطر دیدار خواهد کرد.
مسئولان تیم پرسپولیس به تازگی برای خدمت گرفتن «ایمن حسین» ملی پوش عراقی با این بازیکن وارد مذاکره شدند، وی در این باره نیز اظهارداشت: خبر تازه ای دراین خصوص ندارم اما در این باره باید صبور بود و آرام آرام حرکت کرد.

** نمی توانم از عملکرد بازیکنان پرسپولیس انتقاد کنم
سرمربی پرسپولیس درباره دلایل توقف تیمش در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان، عنوان کرد: نمی‌توانم از عملکرد بازیکنانم در 2 دیدار گذشته انتقاد کنم زیرا آنان حداکثر تلاش‌ خود را کردند اما همان طور که به بازیکنانم نیز گفتم در یک بازی می شود بد بازی کرد و باخت اما تلاش را نباید هیچ گاه فراموش کرد.
وی افزود: لیگ برتر یک ماراتن است و هنگامی که بازی را با برد پشت سرنمی گذاریم ناراحت می‌شویم؛ البته در فصل گذشته نیز مشابه این شرایط را داشته ایم در دیدار هفته چهارم برابر سیاه جامگان که در پایان لیگ هفدهم به لیگ دست یک سقوط کرد به کسب نتیجه تساوی یک بر یک بسنده کردیم که نتیجه قابل قبولی برای ما نبود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: البته هنوز دررقابت های لیگ هجدهم گلی را دریافت نکرده ایم این در حالی است که برخلاف سایر تیم های این لیگ چند بازیکن اصلی خود را از دست داده اما برخلاف سایر تیم ها هنوز نتوانستیم بازیکن جدیدی را به جمع خود اضافه کنیم.
ورزشی**9144**9129

نظر شما