شناسهٔ خبر: 27477542 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

واکنش باشگاه تراکتورسازی تبریز به حضور مهاجری در سپیدرود رشت

سرپرست باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: مهاجری دوست داشت بازهم مربیگری را تجربه کند و احتمالا به همین خاطر پیشنهاد سپیدرود رشت را هم پذیرفت.

صاحب‌خبر -

حسن آذرنیا در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره انتخاب رضا مهاجری مدیر سازمان فوتبال تراکتورسازی تبریز به عنوان سرمربی جدید سپیدرود رشت گفت: در جریان جزئیات این موضوع نیستم. اما باید به عنوان کسی که شاهد زحمات آقای مهاجری در طول مدت حضورش در تراکتورسازی بودم از ایشان تشکر کنم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ادامه داد: آقای مهاجری یکی از فنی ترین مربیانی بود که با او برخورد داشتم. برای ایجاد هماهنگی در تیم و جذب بازیکن زحمات زیادی کشیدند که جا دارد از ایشان تشکر ویژه کنیم. هفته ها در جریان پیشنهاد چند تیم به ایشان بودیم. خودش هم علاقه داشت تا در کنار زمین حضور دشته باشد و کار مربیگری را دنبال کند. امیدوارم حالا که خبر از حضورش در سپیدرود است نتایج قابل قبولی بگیرد.

وی در ادامه در خصوص پیروزی نخست تراکتورسازی تبریز در هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر مقابل سایپا اظهار داشت: روند رو به رشد تراکتورسازی تبریز با همین برد آغاز شد. تیم نیاز مبرم به این سه امتیاز داشت. هنوز مشکلاتی وجود دارد و کادر فنی به رضایت کامل نرسیده است. به جرات می توان گفت حضور پرشور هوادارنمان باعث شد تا سه امتیاز را کسب کنیم.

نظر شما