شناسهٔ خبر: 27476816 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ویرایش انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری ۹۷ دانشگاه آزاد

رئیس مرکز سنجش دانشگاه آزاد: ویرایش رشته، محل‌های انتخابی دانشگاه آزاد از چهارشنبه ۳۱ مرداد آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ جمعه ۲ شهریور ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

ویرایش انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۷ دانشگاه آزادبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، امیر رضا شاهانی افزود: داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org و با توجه به نمره کل کسب شده در هر زیر گروه متناسب با رشته انتخابی و کد شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی، نسبت به انتخاب ۱۰۰ رشته / محل اقدام کنند.

وی گفت: داوطلبان می‌توانند علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، چنانچه در زمان ثبت نام گزینه علاقه مندی به گروه هنر و زبان‌های خارجه را انتخاب و در آزمون آن نیز شرکت کرده اند، از فرصت انتخاب رشته دو یا سه گروه آزمایشی بهره‌مند شوند.

شاهانی افزود: پذیرش در بسیاری از رشته، محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی است که داوطلبان در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی یه نشانی www.azmoon.org در این دوره‌ها ثبت نام کنند.

وی گفت: نتایج انتخاب رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی نیمه دوم شهریور اعلام خواهد شد.

نظر شما