شناسهٔ خبر: 27474872 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات گیلان مطرح کرد:

امید آفرینی در چله انقلاب اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: مسئولان در چله انقلاب اسلامی در راستای امیدآفرینی گام بردارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبر گزاری موج از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در سومین نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گیلان که به ریاست آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان و با حضور نصرت‌الله لطفی قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز شنبه ۲۷ مرداد در سالن اجتماعات دفتر نماینده ولی‌فقیه در گیلان برگزار شد، گفت: در فرمایشات مقام معظم رهبری همواره امید موج می‌زند؛ لذا مسئولان از فرصت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهره جسته و در راستای امیدآفرینی در جامعه گام بردارند.

وی، با مثبت ارزیابی کردن عملکرد شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان گیلان، تصریح کرد: تاکنون نشست‌های متعددی در این شورا و کارگروه های ۱۴گانه آن برگزار شده است.

وی، مناسبت های پیش‌رو را فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارائه کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان ها نیز با حکم آیت الله فلاحتی برای ائمه‌جمعه ۱۵ شهرستان استان تشکیل شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: همانگونه که ما در حال برنامه ریزی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارائه کارنامه نظام هستیم، دشمنان نظام نیز مشغول برنامه ریزی برای ایجاد و گسترش یاس و ناامیدی در جامعه اسلامی ایران هستند.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه هر کسی در هر کسوتی بخواهد روح ناامیدی را در کالبد جامعه بدمد، مرتکب گناهی نابخشودنی شده است، گفت: همه ما موظف هستیم روح امید را زنده نگه داریم. البته مردم مطالبات به حقی دارند، از گرانی و فشارهای اقتصادی رنج می برند و نسبت به مسئولانی که عملکرد نادرست دارند، گلایه‌مندند؛ اما اینها بهانه نمی شود که برخی با کلام و قلم خود سیاه نمایی کنند.

هدف دشمن زیر سوال بردن کارنامه چهل ساله نظام است

وی با بیان اینکه دشمن با تهدیدها، تخریب ها و سیاه نمایی ها در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، هدفی جز زیر سوال بردن کارنامه پربار چهل ساله انقلاب اسلامی و ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی ندارد، متذکر شد: با حضور پرشور مردم در مناسبت های انقلاب اسلامی به ویژه در مراسم ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نقشه شوم دشمنان نظام نقش برآب خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به بصیرت و ولایتمداری مردم گیلان، خاطرنشان کرد: مردم گیلان همیشه در دفع فتنه ها ثابت کرده اند که در دفاع از ارزش های دینی و انقلابی پیشتاز هستند؛ نمونه بارز آن حماسه یوم‌الله ۸ دی و محکومیت فتنه ۸۸ است که به دریافت مدال بصیرت از دستان پر مهر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی مفتخر گشتند.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه حضور پرشور و شعف مردم گیلان در مناسبت های انقلاب اسلامی بی‌نظیر و بی‌مثال است، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از حکم‌شان خطاب به آیت الله فلاحتی فرمودند: «مردم رشت و گیلان در گذشته تاریخی و نیز دوران انقلاب و جمهوری اسلامی افتخارات بزرگی آفریدند»؛ ان شاء الله مردم ولایی گیلان در بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز درخشش فوق العاده ای خواهند داشت.

وی با بیان اینکه سیاست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گیلان بر تسری برنامه‌ها و فعالیت های از مرکز استان به شهرستان ها و از شهرستان ها به روستاها است، اظهار کرد: برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مختص ایام الله دهه فجر نیست و از هم‌اکنون تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی آغاز شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به در پیش بودن دو ماه محرم و صفر، خواستار استفاده حداکثری از این فرصت گرانبها و طلایی شد و گفت: سخنوران و گویندگان می توانند از کرسی های خطابه و منبر در بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه ها نهایت بهره برداری را کنند و روشنابخش جامعه در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی باشند.

 

نظر شما