شناسهٔ خبر: 27474043 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دروازه‌بان کروات پرسپولیس در گفت وگو با ایرنا:

نیمکت‌نشینی برای هیچ بازیکنی خوشایند نیست

تهران - ایرنا - دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هیچ فوتبالیستی از نیمکت نشینی خوشحال نیست، گفت: این موضوع در مورد من هم صدق می کند با این حال همیشه از تیمم حمایت می کنم، حال چه در زمین مسابقه باشم و چه روی نیمکت ذخیره ها.

صاحب‌خبر -

«بوژیدار رادوشوویچ» دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس پس از دو بازی در ترکیب سرخپوشان و ثبت دو کلین شیت (بسته بودن دروازه) در دو بازی ابتدایی به روی نیمکت ذخیره ها بازگشت.
با این حال وی معتقد است که مهم‌ترین موضوع، موفقیت پرسپولیس در بازی‌ها است و فرقی نمی‌کند که او درون دروازه ‌قرار بگیرد یا علیرضا بیرانوند.
رادوشوویچ روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در مورد مسائل مختلف از جمله تساوی خانگی پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان، بازگشت به روی نیمکت ذخیره ها پس از 2 بازی خوب و همچنین تکرار قهرمانی‌ها را مطرح کرد که در زیر می خوانیم.

* ایرنا: بازی برابر نفت مسجد سلیمان چطور بود؟
رادوشوویچ: با اینکه بازی خیلی خوبی از بازیکنان پرسپولیس شاهد بودیم اما بازی سختی برابر نفت مسجد سلیمان انجام دادیم و متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم. حتی چند بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتیم اما توپ‌هایمان با بدشانسی وارد دروازه نمی‌شد، چنانچه کمی خوش شانس تر بودیم می‌توانستیم دروازه حریف را باز کنیم. مسجد سلیمان در دفاع خیلی خوب بود و با تاکتیک دفاعی توانست از شکست فرار کند و یک امتیاز بگیرد.

* ایرنا: شرایط پرسپولیس چطور است؟
رادوشوویچ: ما در دو بازی گذشته دو مساوی به دست آوردیم و 4 امتیاز از دست دادیم اما باید در بازی برابر نفت آبادان با پیروزی این دو تساوی را جبران کنیم تا همه چیز مانند قبل شود.

* ایرنا: پس از این دو تساوی خیلی‌ها به این موضوع اشاره کردند که پرسپولیس دیگر مانند قبل قدرت ندارد و به نوعی تضعیف شده است. شما هم به این موضوع اعتقاد دارید؟
رادوشوویچ: درست است که در دو بازی گذشته ما امتیاز از دست دادیم اما اتفاقات غیرفوتبالی و خارج از زمین در اهواز، تاثیر زیادی روی نتیجه داشت. در بازی برابر نفت مسجد سلیمان هم حریف خیلی منسجم دفاع می‌کرد. ما باید این موضوع را بپذیریم که همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس مانند نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان بازی خواهند کرد و باید خودمان را برای پیروزی‌های پیش رو آماده کنیم چرا که قدرت لازم را داریم و هنوز هم قوی‌ترین تیم ایرانیم.

* ایرنا: پرسپولیس می‌تواند با این اوصاف برای سومین سال متوالی قهرمان ایران شود؟
* رادوشوویچ: قطعا همینطور است. ما بدون شک از قهرمانی‌های اخیر خود دفاع کرده و سومین قهرمانی پرسپولیس را هم رقم خواهیم زد. همانطور که گفتم هنوز بهترین بازیکنان ایران را داریم و به اندازه کافی قوی هستیم که بتوانیم موفقیت‌هایمان را تکرار کنیم.

* ایرنا: در دو بازی اول پرسپولیس در ترکیب اصلی قرار گرفتی و عملکرد خوبی هم داشتی و دو کلین شیت ثبت کردی که با پیروزی همراه بود اما به یکباره به روی نیمکت بازگشتی؟ نیمکت نشینی مجدد تو دلیل خاصی داشت؟
* رادوشوویچ: من واقعا خوشحالم که در دو بازی اول لیگ عملکرد خوبی داشتیم و من هم کلین شیت کردم و دو پیروزی به دست آوردیم که کسب این شش امتیاز از همه چیز مهم‌تر بود اما با این وجود من با نظر کادر فنی دوباره به روی نیمکت بازگشتم. زندگی حرفه‌ای در فوتبال همین است. هیچ فوتبالیستی از نیمکت نشینی خوشحال نیست و من هم از بازگشت به روی نیمکت ناراحت شدم که البته امری طبیعی است، با این حال همیشه از تیمم حمایت خواهم کرد چه در زمین باشم و چه روی نیمکت، مهم ترین عامل موفقیت پرسپولیس است که همه ما به دنبال تحقق آن هستیم. برای پرسپولیس است که من در ایران هستم و از حضور در این تیم افتخار می‌کنم. نظر برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم از همه چیز مهم تر است و من هم به نظر سرمربی احترام می‌گذارم.
ورزشی**ع.ک**1597

نظر شما